Barnetrygd utbetaling?

Agnete

Forumet er livet
Jeg fikk brev i mai om at barnetrygden for mai kom samtidig som barnetrygden i juni. Hadde da fått ett nytt barn.
Så da har jeg regnet med at vi fikk nesten 4000 på konto fra Nav nå i juni, men vi fikk 3000. Gikk da inn å sjekket på Nav sine sider og det ser ut som at barnetrygden for mai kom 4 juni.
Er det normalt at Nav betaler ut litt sånn her og der og ikke samlet?
Mener med de andre så har jeg fått samlet utbetalinger :o
Syntes dette var litt rart :p

Jeg har gitt opp hele nav nå. Jeg fikk brev om at permisjonen min starter 28 juni og at jeg ville få første utbetaling 25 juni. De fikk jeg utbetalt den 18 var det vel...

Men stemmer det ikke da. Du har vel allerede fått ordinær barnetrygd for 1 barn i mai og så ble det etterbetalt 1000 for barn nr to samtidig med dobbel barnetrygd?

Det hender at nav utbetaler litt ettersom det blir ført i regnskapet når det gjelder ekstra ting som ikke ligger i fast utbetaling.

Men stemmer det ikke da. Du har vel allerede fått ordinær barnetrygd for 1 barn i mai og så ble det etterbetalt 1000 for barn nr to samtidig med dobbel barnetrygd?

Det hender at nav utbetaler litt ettersom det blir ført i regnskapet når det gjelder ekstra ting som ikke ligger i fast utbetaling.

Ja, har fått de pengene jeg skal ha. Men stusset litt på at det ikke kom som de hadde skrevet i brevet. Samlet med etterbetaling :)
Er liksom vant med at penger fra Nav kommer ikke før datoen :p

Back
Topp