Barnetryg

Amarate

Glad i forumet
SIkkert mange som har spurt meg om det, men jeg har ikke fått det helt med meg..
Jeg er jo fra BErgen og Oliver ble jo født 13 oktober. Når får jeg da barnetrygd? Den har ikke kommet enda.. Er det ikke nå den skal komme?

Og har hørt den kommer automatisk her i Bergen iallfall at man ikke må søke?

jeg er forbanna på trygdekontoret nå! jeg fødte jo 28 sept, skulle fått i okt. men fikk ikke . så ringte jeg og da sa de at han akkurat hadde kommet inn isystemet, så jeg skulle få etterbetalt i nov. men har jeg fått barnetrygd nå? NEI!! [:@] så da får jeg 3 barnetrgder i desember jeg da[8D] (4 med seline sin)

da har jeg mer penger til romjul- salg[;)]

Jeg fødte tulla mi 17.september, og fikk brev fra NAV her en dag om at første utbetaling kom i januar08.......

Skal bli kjekt å få masse peng på en gang da[;)]

ORIGINAL: Happy84

Jeg fødte tulla mi 17.september, og fikk brev fra NAV her en dag om at første utbetaling kom i januar08.......

Skal bli kjekt å få masse peng på en gang da[;)]

det fikk jeg også. men i vedlegget jeg fikk står det at du skal få barnetrygd mnd etter du får rett til det. så jeg skjønner ikke hvorfor de er så treige!

Jeg fødte 19. sept og idag stod barnetrygden på konto.

Jeg fødte 10 september, og jeg fikk min første utbetaling i slutten av oktober.. Så her gikk ting raskt... Men jeg søkte jo utvidet barnetrygd da, så det kan jo hende at det gikk raskere da, siden de fikk inn søknaden.. Ikke vet jeg [8|]

Jeg fikk 21 sept. fikk min første utbetaling denne mnd...
hører til Lindås Kommune.
Fikk papirer fra nav i sept/okt om at de måtte få kontonr.

Back
Topp