Barnetallerken

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Hvor får man tak i sånn tallerken med flere rom/skillevegger? Jeg leter overalt og finner kun sånne dyre merker. Jeg gidder ikke å betale flere hundre for en, må jo ha noen.

Hva bruker man det til?
Er nok for å skille de ulike matvarene eller noe:p har aldri sett behovet selv. Synes de tar så stor plass også. Her putter jeg alt på en vanlig tallerk, men litt fra hverandre så hun ser det er ulike ting:p

Er nok for å skille de ulike matvarene eller noe:p har aldri sett behovet selv. Synes de tar så stor plass også. Her putter jeg alt på en vanlig tallerk, men litt fra hverandre så hun ser det er ulike ting:p
Ja sånn gjør jeg det også, derfor skjønte jeg ikke helt. Hun blander alt allikevel :p tenkte kanskje det var suppe med brød til ol det kanskje ble brukt til...

Bruker bare melamin-serviset til søstrene grene jeg :)

Vi har fra tommee tippee. Tror de har med sånne adskilte rom også.

Ja sånn gjør jeg det også, derfor skjønte jeg ikke helt. Hun blander alt allikevel :p tenkte kanskje det var suppe med brød til ol det kanskje ble brukt til...

Er bare jeg som er rar når det kommer til middag. Jeg MÅ ha de forskjellige tingene separert :p skulle helst hatt sånn med skillevegger i voksenstørrelse også :p

Vi har fra Sebra, betalte 69kr.

Back
Topp