Barnet mitt vil ha UGG sko!

Bkno3856762

lykkeligmammatilineogsebastian
Er det nødvedig å kjøpe UGG sko til et barn?

Redigert av Forumansvarlig Janet

Bruker jo 2000,- på en vinterdress, så kanskje det er ok å kjøpe UGGs? Vil jo ikke at barnet mitt ikke skal ha det samme som de andre?

Last edited by a moderator:
Kor gamalt er barnet ditt? Eg synest personleg at UGGs er hæslige og hadde aldri vist meg offentleg i sånt..! Jenta mi har "heldigvis" ein del problem med føttene sine, så ho har ikkje så store valgmuligheter når det gjeld sko. Uggs er uaktuelt.

Ein kan ikkje alltid ha "det samme som alle andre", unsett stemmer det aldri at "alle andre" har.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Nødvendig å kjøpe uggs? Det er vel mer nødvendig å kjøpe sko som er bra for bena og ryggen, og samtidig går an å bruke i fuktig vintervær. Uggs er opprinnelig sko for surfere og ikke vintersko.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville ikke ha kjøpt uggs til barnet mitt til dagligdags bruk. De er ikke bra for bena.

Kjøpte et par uggs til jenta mi på salg for et par år siden.. Brukte de lite.. Bare sånn frem og tilbake til kjøpesenter feks.. Hun tråkket ned sålen rimelig kjapt.. Hun likte ikke å ha de på bena

Og nei, du er ikke nødt for å kjøpe uggs. Hadde heller gått for solide og vanntette goretex sko feks

Fy for en pris.. :confused: Hvor gammel er barnet ditt? kjøp heller sikkelige vintersko eller sko som sitter godt på føttene.. ;)

Ugg sko er vel ikke de beste ergonomiske skoene et barn bør ha. De varmer men blir på en måte Tøfler...

Jeg synes uggs er gode jeg. De er kanskje ikke de peneste å se på, men de er gode og varme! Vet ikke om de er ergonomisk riktige da..men jeg ville ha brukt like mye penger på sko som dress, viktig at sko tøyet er ordentlig.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er det nødvedig å kjøpe UGG sko til et barn? http://www.miinto.no/brands/ugg/kids

Eller er det noe annet som er populært? http://www.miinto.no/guide-u/mg28-sko

Bruker jo 2000,- på en vinterdress, så kanskje det er ok å kjøpe UGGs? Vil jo ikke at barnet mitt ikke skal ha det samme som de andre?
Hvem er sjefen hjemme hos dere? Du eller barnet ditt??? Om du synes de skoene er for dyre så sier du jo bare enkelt til barnet ditt at "nei, de skoene koster for mye og det har vi ikke råd til". Så bruker du penger på ordentlige vintersko, og evt la henne få et par rimeligere kopi uggs som hun kan ha til ekstrasko/når hun skal til byen e.l.

...og om du har den holdningen at barnet ditt MÅ ha det "alle de andre har" kommer du til å bli blakk og shoppe deg ihjel ganske så fort!

Uggs skal IKKE brukes til hverdags av barn! De er ikke bra for foten. Det er ingen støtte til unge ben i de... Kjøp heller vanlige vintersko.

Nei, det er ikke nødvendig.. Jeg hadde aldri gjort det...

Se om du finner noe billigere på ebay istedet kanskje? :)

E de så dyra då??må hun bruka de hela tiden da.. Eftersom noen sier de ikkje e bra før foten??

Uggs er ikke utesko en gang... Jeg har en australsk vennine som flyttet til norge og hun fikk sjokk da hun så at 'alle' har uggs ute og på vinteren!
Når det er sommer der ( altså vinter meteorologisk ) blir det ca 16-17 grader inne i huset siden de ikke har ovner osv for den korte perioden det er 'kaldt' og da trenger de uggsene sine, hjemme...

Også ja, som Mrs Lutz skriver er det sko som blir brukt av surfere...

Venter Skatt nr.4

På app'en

Last edited:
Men trenger absolutt ikke uggs. Jeg tenker at det kommer an på alder på barnet. Og hvis du skal kjøpe uggs, bør hun også ha et par gode vintersko til daglig bruk som ikke ødelegger føtter og rygg :)

Back
Topp