Barnet ligger i sete, uke 34+4

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Kommer mini til å snu seg tror dere? Jeg skal inn på kontroll i uke 37 for å eventuelt snu mini i hodeleie, andre som har erfaring her?

Ikke egen. Men en fra bygda som fikk sin første samtidig som jeg fikk min første, lå i sete i uke 38. Og hadde snudd seg når hun ble født på termin dato.

Min var i seteleie i uke 35, skal inn på kontroll nå på mandag, uke 37, for å sjekke åssen han ligger

Dg va å fekk snudd me skupunktur for litt over en uke siden. Sama natt etter behandling kjente eg veldig romstrering i magen å fekk bekreftet ved ultralyd hos legen dagen etter at hu låg me hodet nedo_O sjekket etter en uke akkuratt å hodet fortsatt ned

Dette er foresten den 3 baby eg gjer dette me. Å alle snudde seg

Sniker fra juni. Første min lå i seteleie fra uke 28, samme stilling hele tiden så jeg hadde ikke troen på at baby ville snu seg. Forsøkte vending, men ikke vellykket (ubehagelig og baby ble stresset). Ble PKS 5 dager før termin. :)

Sniker fra juni. Første min lå i seteleie fra uke 28, samme stilling hele tiden så jeg hadde ikke troen på at baby ville snu seg. Forsøkte vending, men ikke vellykket (ubehagelig og baby ble stresset). Ble PKS 5 dager før termin. :)

Takk for svar![emoji175]

Min ligger fortsatt i seteleie, 37+4 nå.
Fått innvilget planlagt keisersnitt, men hvis han har snudd seg til kontrollen de skal ha dagen før så droppes keisersnittet [emoji4] Så krysser fingrene for at han spretter rundt en dag [emoji28]

Min ligger fortsatt i seteleie, 37+4 nå.
Fått innvilget planlagt keisersnitt, men hvis han har snudd seg til kontrollen de skal ha dagen før så droppes keisersnittet [emoji4] Så krysser fingrene for at han spretter rundt en dag [emoji28]

Krysser fingrene for at alt går bra enten det blir KS eller vaginal fødsel [emoji175][emoji4]

Krysser fingrene for at alt går bra enten det blir KS eller vaginal fødsel [emoji175][emoji4]
Ut kommer han nå uansett [emoji28]
Krysser fingrene for at din snur seg [emoji4]
Jeg sa nei til vendingsforsøk jeg da, derfor det ble pks istedet. [emoji85]

Back
Topp