Barnet hikker?

Synny91

Betatt av forumet
Lurer på om det er noen som vet hvordan det kjennes ut når barnet hikker? :)
Tror jeg kjente det denne uken (uke17), men er jo ganske tidlig enda så er litt usikker :p

Jeg husker ikke helt, men når de blir større så mener jeg man kjenner hele magen "hoppe" med jevne mellomrom. Sitter man ned å ser på magen da så "skvalper" den litt om du skjønner...
Men det er jo ikke før lenger ut i svangerskapet. Hvordan det føles i uke 17 vet jeg ikke :) kan ikke kom på når jeg kjente det første gangen heller.
Du kan jo spørre i termingruppe august eller september for å få svar fra de som nettopp vært der vi er? :)
Artig å få være med om da :D

Her hikket lille igår, var ikke så vanskelig å kjenne syns jeg, kjentes litt ut som puls bare at den plutselig ble borte :D holdt en hånd på magen da, er 16+2 uker på vei :)

Jeg husker ikke helt, men når de blir større så mener jeg man kjenner hele magen "hoppe" med jevne mellomrom. Sitter man ned å ser på magen da så "skvalper" den litt om du skjønner...
Men det er jo ikke før lenger ut i svangerskapet. Hvordan det føles i uke 17 vet jeg ikke :) kan ikke kom på når jeg kjente det første gangen heller.
Du kan jo spørre i termingruppe august eller september for å få svar fra de som nettopp vært der vi er? :)
Artig å få være med om da :D
Jeg kjente det som en pulsering og kunne se magen "hoppe" i jevn takt :p kan vell ikke være noe annet enn hikking :) for spark kan jeg ikke kjenne utenpå enda :p
Tenkte kanskje noen som ikke er førstegangs hadde noen erfaringer å dele her ;) Men skal ta meg en runde å snike i noen andre forum :p

Min mage hopper også en del i takt, men akkurat det er nok bare pulsen min (merker at det går i takt med den). Er førstegangs og 15+5 så det er nok for tidlig tror jeg :)

Back
Topp