Barnet ditt 17 mai pyntet!

TauZa

Forumet er livet
Kan ikke vi lage en tråd med alle sammen 17. mai pyntet?!

før vi skal kjøre til farmor på rekebord:)

noen bilder fra vår kant![:)]

Lille fjompen min.. [:)]

Ja d var en god ide!

Jeg legger skjeldent ut bilder og er heller ikke aktiv på ukens bildetema. Så jeg druser til med noen bilder fra i dag[:D]

Min mormor som har strikket kjole.       Hvor er Ida henne??                          DEEEER var hun[:D]

Må legge inn litt bilder av go'gutten også[:)]

Og ett av ynglingene mine sammen

Ida kl syv i dag tidlig - uforskammet opplagt[:'(][:D]

Kjekt med snill storebror som lar henne leke med bilene sine[:D]

Så kjekt å se bilder fra din kant også, Ho Mor! [:)] Nydelige barn du har.. Tror forresten ikke at jeg har sett hvordan du ser ut "live" før! Du er jo kjempepen.. [;)]

ORIGINAL: MeMyself

Så kjekt å se bilder fra din kant også, Ho Mor! [:)] Nydelige barn du har.. Tror forresten ikke at jeg har sett hvordan du ser ut "live" før! Du er jo kjempepen.. [;)]

Må ikke si slik. Jeg bare rødmer[:o] Hehe.. Skulle vært flinkere til å legge ut bilder men jeg har aldri tålmodighet til å sitte å laste opp bilder og endre str osv...[8|] Så derfor blir det noen bilder når jeg først er i det[8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

HOMOR : Så koselig å se bilder fra deg og dine - nei det er ikke ofte [;)] Kjempe stor og fin jente Ida har blitt - i fine kjolen

SIGN SIGN SIGN[:D]

ORIGINAL: MissMe

Så fine 17.mai babyer, Tryll, Memyself og Homor. Kjekt å se bilder!![:D]

Nydelige 17. mai unger!

Også den "store gutten" som STÅR da, Tauza.

ORIGINAL: *Stella*

Nydelige 17. mai unger!

Står og står. Han er lent inntil veggen. [:)] 3. sek etter dette bildet er tatt så tryna han rett på panna.

Bunaden er hjemmestrikket av farmoren til Ådne. den er fra sandnesgarn om jeg ikke husker feilTror vi må ta den med når vi skal ta ettårsbilder. Skulle ønskt vi skulle i masse konfirmajsoner og barnedåper denne sommeren men det skal vi uheldigvis ikke.

Jenta mi pynta til fest

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: *Stella*

Nydelige 17. mai unger!

Står og står. Han er lent inntil veggen. [:)] 3. sek etter dette bildet er tatt så tryna han rett på panna.

Bunaden er hjemmestrikket av farmoren til Ådne. den er fra sandnesgarn om jeg ikke husker feilTror vi må ta den med når vi skal ta ettårsbilder. Skulle ønskt vi skulle i masse konfirmajsoner og barnedåper denne sommeren men det skal vi uheldigvis ikke.

Haha, jaja, Harald kan nok ikke stå lent inntil en vegg heller. (Han kan utmerket godt stå om han får holde seg i noe da, men da får man bare tatt bilder bakfra... Evt om noen står bak ham og holder ham i hendene, DET tenkte jeg ikke på... så vi har ikke stå-bilder av ham.

Harald har forresten fått seg bunad i str 1,5 år ham, som skl være nikkers, men var langbukse i år. Så derved regner jeg at han skal få brukt den noen ganger...

Nyelige 17. mai barn [:)]

Alle barna er jo bare fantastisk skjønne!

Her er Leona på 17.mai, hun står helt alene nå [:)]

Back
Topp