barnestol

hhennes

Forumet er livet
hvilken barnestol har dere/ skal kjøpe etc..
ønsker tips og råd om hvilken jeg bør kjøpe.

Vi har den billige Ikeastolen fra eldstemann,synes den er veldig grei til å begynne med[:)]
Kjekt med den bordplaten foran og har nå kjøpt pute..fant den på Ikea nå,så hadde ikke det til storebror[8D]
Så har vi også tripp trapp stol fra småtroll,kjøpt i Sverige[;)]

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/husoghjem/test-av-barnestoler-2347965.html

Kan jo se her for tips :)

Vi har stokke tripp trapp til storesøster, regner med at lillesøster også får slik.
Men regner med å først kjøpe en slik som henger på bordet, til hun er stor nok til tripp trapp :)

Har kjøpt to av den billige på ikea,en som jeg skal ha her og en som skal stå hos mamma. Kommer nok til å kjøpe tripp trapp stol etterhvert og.

stokke tripp trapp, snuppa har begynt å sitte i den nå [:)]

ORIGINAL: *Snoopy*

Vi har kjøpt stokke sin,ved babysete,pute og brett [:D]

hvor får dere kjøpt de? jeg søkte på nettet og får bare opp sider i USA

ORIGINAL: Trizia

ORIGINAL: *Snoopy*

Vi har kjøpt stokke sin,ved babysete,pute og brett [:D]

hvor får dere kjøpt de? jeg søkte på nettet og får bare opp sider i USA

selges hos de aller fleste babyutstyr-forhandlere. F eks barnas hus, reflex o.l.

Vi har danstolen, og kjøpt med en pute å ha i. Den er litt høyere enn tripp-trappen noe som passer fint her til spisebordet vårt [:)]

Vi har kiddo stolen etter storebroren. Har også en stokke som vi fikk av et vennepar. Og så har vi en ikea stol [8D] Ikea stolen er kun til småttiser som kommer på besøk [;)]

Vi fikk også Tripp Trapp stolen fra Stokke til jul og som babyensmamma sier, den kan brukes lenge! [:)]

Skal først ha en slik man bare henger på bordet,og til senere har vi min gamle tripp trapp[:)]

Vi skal ha denne, - bare i rosa:

Er super-kjekk [:)] Jeg hadde samme type stol selv når jeg var liten ( i brun og oransje da selvfølgelig, rakk jo akkurat å bli født på 70-tallet [;)] )

Den har 3 funksjoner: Høy spisestol til å sitte ved bordet, lav spisestol med eget bord og sist men ikke minst en båt som gynger, og med ratt så tulla kan styre selv [:D]

ORIGINAL: Mildrun

Vi har den billige Ikeastolen fra eldstemann,synes den er veldig grei til å begynne med[:)]
Kjekt med den bordplaten foran og har nå kjøpt pute..fant den på Ikea nå,så hadde ikke det til storebror[8D]
Så har vi også tripp trapp stol fra småtroll,kjøpt i Sverige[;)]

de har vi også[:)]

Vi har stokke tripp trapp fra da jeg var liten, fikk pute m.m til jul til han.

ORIGINAL: Tøtta29

Vi skal ha denne, - bare i rosa:

Er super-kjekk [:)] Jeg hadde samme type stol selv når jeg var liten ( i brun og oransje da selvfølgelig, rakk jo akkurat å bli født på 70-tallet [;)] )

Den har 3 funksjoner: Høy spisestol til å sitte ved bordet, lav spisestol med eget bord og sist men ikke minst en båt som gynger, og med ratt så tulla kan styre selv [:D]

DENNA VIL JEG HA OG(ja JEG.....[:D])så kunne vi hatt en HVER

ORIGINAL: Ceciliekje

Vi har kjøpt Stokke tripp trapp [:)]

Denne skal vi også kjøpe [:D]

Back
Topp