Barnestol

Alexandra:

Blir kjent med forumet
Novemberlykke2024❤️
Hei!
Noen her som har erfaring eller anbefaling til barnestol med babydel? Har vurdert Stokke sin, men har lyst å se på andre alternativer også :D

Vi har stokke tripp trapp stol etter de andre, så skal pusse og male den opp og kjøpe newborn sete til det bare :)

Vurderer selv stokke tripp trapp, virker som en smart løsning som barnet har lenge men følger tråden her for tips!!!

Vi har Stokke Tripp trapp fra før til storesøster. Brukte nyfødtsetet til å begynne med, og babysett når hun kunne sitte ganske bra selv og vi skulle introdusere fast føde. Veldig fornøyde, og vil kjøpe egen Tripp trapp til lillesøster. :happy:

Vi har Stokke Tripp trapp fra før til storesøster. Brukte nyfødtsetet til å begynne med, og babysett når hun kunne sitte ganske bra selv og vi skulle introdusere fast føde. Veldig fornøyde, og vil kjøpe egen Tripp trapp til lillesøster. :happy:
Greit når man vet hvordan den er og er fornøyd at man kjøper lik :D

Vi har Stokke steps, synes den var veldig grei med babydelen som man også kan bruke som vippestol. Og så har vi Stokke Tripp trapp som treåringen foretrekker etter å ha begynt i bhg :hilarious:

Vi har tripp trapp fra før, så kommer til å bruke den. Men om vi ikke hadde fra før så ville jeg prøvd Stokke steps! Virker praktisk med babystolen som også kan brukes som vippestol, og syns den der enklere ut å rengjøre. Tripp-trappen har såå mange kriker og kroker hvor matrester kan gjemme seg :hilarious:

Vi har Stokke steps, synes den var veldig grei med babydelen som man også kan bruke som vippestol. Og så har vi Stokke Tripp trapp som treåringen foretrekker etter å ha begynt i bhg :hilarious:
Måtte se litt mer på nettsiden og har egentlig ikke lagt merke til hvor grei steps ser ut :p Får tatt en god titt på den også før jeg bestemmer meg!

Vi har tripp trapp fra før, så kommer til å bruke den. Men om vi ikke hadde fra før så ville jeg prøvd Stokke steps! Virker praktisk med babystolen som også kan brukes som vippestol, og syns den der enklere ut å rengjøre. Tripp-trappen har såå mange kriker og kroker hvor matrester kan gjemme seg :hilarious:
Godt poeng angående vasking, greit å kunne redusere det litt der man kan :happy:

Det eneste eg syns er negativt med vippestolen til stokke er at den er SVÆR :hilarious:

Vi kommer til å fortsette med tripptrapp som med de to andre:)
Om man går for tripptrapp og tenker å kjøpe brukt er det greit å vite at det kom nytt nyfødtsete i 2018, vi brant oss på det og kjøpte det som var rett før og som ikke kan legges flatt/brukes fra fødsel av. Ser de selges mye om hverandre enda!:)

Vi kommer til å fortsette med tripptrapp som med de to andre:)
Om man går for tripptrapp og tenker å kjøpe brukt er det greit å vite at det kom nytt nyfødtsete i 2018, vi brant oss på det og kjøpte det som var rett før og som ikke kan legges flatt/brukes fra fødsel av. Ser de selges mye om hverandre enda!:)
Vil tilføye til denne kommentarer at eg ser at her på bygda så går de gamle til nesten samme pris som de nye. Så vær obs på det når dere er på jakt :D syns nesten litt synd i de som betaler 500kr for det gamle når du kan få det nye til 300kr brukt

Back
Topp