Barnestol til baby?

Snodig

Betatt av forumet
Jeg synes Stokke sin newborn sett til Tripp Trapp stolen ser veldig kjekk ut, da kan babyen "sitte" sammen med oss ved kjøkkenbordet når hun er våken. Har også sett på Bloom Fresco, men denne er ekstremt dyr.

Er det noen som vet om det er andre stoler som kan brukes til nyfødt som er i bordhøyde?

jeg har bare brukt vippestol første tiden. kjøpte tripp trapp stol til første mann, men fant fort ut at ikea stol med brett på var det beste vi kunne ha fra 6 mnd til 2 år. nå fikk minsta tripp trapp stol til 2 års dagen sin. kommer til og bruke ikea stolen til 199 kr til neste mann når han kan sitte=) kjenner en som kjøpte newborn settet. hun sier at babyen sover veldig ofte når de spiser, og hun fikk ikke brukt den mange månedene

eldstemann sov igrunn hele dagen, så noe behov for å ha han ved bordet hadde jeg ikke..
når lillesøster blir litt større har vi spisestolen til storebror, den har regulerbart sete som kan lenes bakover.. jeg tror jeg brukte den fra 4 mnds alder sist så det blir nok det denne gangen også..
blir det helt krise har vi jo vippestol, men som sagt - her er det soving som gjelder :D

Vi har stokke sitt newborn sett fra sist. :) Fikk ikke brukt det så mye da gutten vår var 4 måneder da settet kom ut, men han likte seg veldig godt der frem til han kunne sitte selv. Satser på at lillesøster gjør det samme. :)

jeg har åsså kjøpt det stokke sitt sete. datteren vår hadde vi bare i vippestol oppå borden men nå siden hun er 4 år og vi prøver å ha litt bordskikk så tenkte vi dette var en bedre løsning.
Hun var åsså en sovebaby og har bestilt det samme nå, bare med litt mere hår:) men man vet jo aldri hva man får utlevert. pluss at hun gjerne var våken når man endelig skulle spise, spesielt middag.

og stokke sin stol vokser jo med barnet og det er lett og selge det på finn når man har brukt det ferdig da de er så populære:)

Back
Topp