barneste brukt/nytt?

anne84mod

Glad i forumet
hadde der kjøpt brukt eller nytt barnsete til barnet?

vi kjøpte nytt.
grunnen er enkel, nytt sete vet du at ikke har vert borti smådunker, eller lignende. mangen gir ikke beskjed feks der du kan låna sete om de har hatt en mini ulykke eller noe lignende.
derfor valgte vi å kjøpe ubrukt sete til bil.

Nytt, hvis jeg ikke hadde kjent de som solgte veldig godt da. Slik at jeg viste at det ikke hadde vært utsatt for noe.

vi har og skal kjøpe nytt når den tid kommer.

Vi har nytt fram til 13 kg. Har kjøpt brukt i neste str. KJøpte av kjente.

Vi kommer nok bare til å kjøpe nytt. Skulle det vært brukt, måtte det vært av noen jeg stolte på, så jeg var sikker på at det ikke hadde vært i kollisjon. Og så skal de vel ikke være eldre enn 4 år. Er det ikke sånn?

jo jeg øgså føler jeg har hørt det en eller annen plass.. vi er heldige som skal få låna et bilsete fra 6 mnd-2 år av en kompis om ei stund,er et som hun kan både sitte og ligge i[:)]

Vi fikk den første av et vennepar som brukte det til tutta si, så vi er helt sikre på at det ikke er bulket siden vi har daglig kontakt.

Neste størrelse kommer vi til å kjøpe nytt siden vi ikke kjenner noen vi kan arve/kjøpe brukt av som vi stoler nok på

Vi kjøpte nytt..
Regner med det er snakk om bilstol?
Var aldri innom å kjøpe dette brukt/arve..

kjøpte nytt vi også. har den super tunge bilstolen til Be Safe:P aldri mer:) hehe

jeg kjøpte brukt det jeg har nå (actagaco). veldig fristende å kjøpe brukt da, man sparer jo en del penger. siden man ikke bruker det så lenge. tror jeg kommer til å kjøpe det neste sete brukt også. man ser vel om det har vært i noen type skade.

kjøpte nytt babysete, mens det andre setet overtar hun etter søsteren sin.

ORIGINAL: siggen

Nytt, hvis jeg ikke hadde kjent de som solgte veldig godt da. Slik at jeg viste at det ikke hadde vært utsatt for noe.

samme her[:)]

ORIGINAL: linda_mari84

ORIGINAL: siggen

samme her[:)]
signerer[:)]

Vi kjøpte nytt [:)] Sambo nektet å kjøpe brukt [8D] Noe med sikkerheten på setet og sånt [:)] Mente han iallefall..

Vi kjøpte brukt av noen vi kjenner veldig godt. Ville aldri kjøpt brukt av noen jeg ikke stoler 100 % på, men det er jo veldig synd med alle de setene som kun brukes et halvt år.... [8|]

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

vi har og skal kjøpe nytt når den tid kommer.

sign.

Vi kjøpte nytt. Hadde jeg kjent noen som jeg stolte hundre prosent på, som skulle solgt setet sitt, så hadde jeg nok kanskje gjort det, men ellers hadde jeg ikke tatt sjansen.
Jeg har en venninne som venter barn nå i juli, og hun skal overta dette setet fra oss. Hun hadde ikke gjort det om hun ikke hadde kjent meg så godt.

Back
Topp