Barnesolkremer dårligst ut i test! *les den store solkremtesten her*

Cosmica som kommer godt ut, både til voksen og etterhvert blir det også brukt til lille [emoji171]

Ekstra kjedelig at de på apoteket ikke har peiling på dette (etter min erfaring i alle fall..) Ble lovet at kremen vi kjøpte skulle være fin å bruke på de aller minste i krisetilfelle (vet at man helst ikke skal ha de små i solen i det hele tatt, men det hender jo det skjer - og da vil jeg heller smøre), så viste det seg at den jeg ble anbefalt var den verste... takk for den! Ble ikke brukt igjen.

Ekstra kjedelig at de på apoteket ikke har peiling på dette (etter min erfaring i alle fall..) Ble lovet at kremen vi kjøpte skulle være fin å bruke på de aller minste i krisetilfelle (vet at man helst ikke skal ha de små i solen i det hele tatt, men det hender jo det skjer - og da vil jeg heller smøre), så viste det seg at den jeg ble anbefalt var den verste... takk for den! Ble ikke brukt igjen.
Nei føler ikke de har peiling her heller. Ho viste meg bare hylla med solkrem, og sa i grove trekk at det var det samme hvilken man tok, men noen var for ekstra sensitive barn. Følte ikke æ ble noe klokere etter det apotek besøket. Kjøpte en som e sånn halvveis ok fant æ ut i etterkant...

Back
Topp