Barnesitater

synne 18.04

Første møte med forumet
Hei!! Jeg har samlet litt på herlige barnesitater, og her en dag fikk svigerfar lese flere av utsagnene og ble villt begeistret. Han er nemlig forlegger...Og har nå spurt om ikke jeg vil gi ut bok med barnesitater.. Det høres jo undektelig spennende ut, så hvorfor ikke? -Da, siden jeg ikke har egne barn å sitere...har dere lyst å bidra?? Heeeelt frivillig, og anonymt... Ekstra moro er det kanskje å høre om hva barn tenker om graviditet, fødsel, hvordan de blir til? Hvis dere vil..trenger ikke, men hadde vært gøy!! Håper på positiv respons!!

Oj, dette hørtes jo spennende ut!
Jeg har desverre ingen sitater å bidra med, men jeg ønsker deg lykke til med en mulig bokutgivelse! [:)]

så spennende!
håper noen vil bidra, min sønn er får liten til å snakke enda, men jeg skulle gjerne ha bidratt!

-ida-

HEi

Så spennende...
Jeg har en jente på 4 1/2 og her kommer det mye rart. Vet ikke om det er akkurat dette du ser etter, men her er i allefall noen søte sitater fra min gullunge:

Noen familiemedlemmer hadde vært i Thailand på ferie og kom tilbake med bare positive skussmål. Min Onkel sa: Jeg er helt Thailand-frelst, jeg! Hvorpå min datter sier: Pappaen min er snekker, han!

Datteren min er for tiden veldig opptatt av hvordan barn blir til. Hun høre stadig om at mammar og pappar "lager" barn og en dag mens hun inspiserer sine egne fingre spør hun: Når du og pappa lagde meg, brukte dere superlim da?

Etter en kort diskusjon om at hun måtte rydde rommet sitt, sier hun: skulle ønske jeg var mammaen din for da kunne jeg bestemme at du skulle rydde rommet mitt, og så kunne jeg drikke kaffe og spise gotteri når det ikke var lørdag!

Jeg digger barnesitater, gullkorn fra barnemunn! De er så artige!

Ser at tråden er fra 2005, men er nysgjerrig på om dere har noe morsomt som dere kanskje vil dele med oss? 

Back
Topp