Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ta en sånn runde på gulvet jeg også.Har satt sånne ting i stikkontaktene, og så har jeg kjøpt hjørnebeskyttere til spisebordet, men har ikke begynt å bruke det enda. Hun ligger jo på bakken endaEllers må vi kjøpe forlengere til trappegrinda, for den passer ikke uten. Og så har jeg etter råd fra HS lagt meg på gulvet og sett på alt. Er det noe pynt, ledninger eller andre greier som ser skumle ut fra hennes nivå? ;p
heldig duVi har kun trappegrind og sånne greier i noen av stikk kontaktene. Vi har etter storesøster. Hu var ingen pellebaby, så håper ikke lillesøster er det heller. Kommer ikke til å sikre noe mer![]()
Storebror var en peller og lillebror ser ut til å gå i hans fotspor. Leker er ikke interessante lenger. Forte seg å åle bort til ledninger og kontakter istedet.heldig duEldste her skulle borti ALT elektronisk
![]()
Skummelt :S Her er vi så heldige at vi har en del stikkontakter høyere oppe, så vi trenger ikke bruke de på gulvet så myeStorebror var en peller og lillebror ser ut til å gå i hans fotspor. Leker er ikke interessante lenger. Forte seg å åle bort til ledninger og kontakter istedet.![]()
Lurt! Vi må nok kanskje investere i en sånn grind til å skille av deler av huset tror jeg. Vi har heldigvis ikke så mange punkter som han kan komme til med fingrene sine, men akkurat der kabelen kommer ut og det står en høytaler, der er han å piller. :/Skummelt :S Her er vi så heldige at vi har en del stikkontakter høyere oppe, så vi trenger ikke bruke de på gulvet så mye![]()
heldig duEldste her skulle borti ALT elektronisk
![]()