Barnesikring i hjemmet

Grind foran vedovnen. Trapp har vi ikke. Vaskemidler står høyt i skapet på vaskerommet.

Peisgrind og barnesikring på skuffen med oppvaskmiddel. Og låst kjellerdør er det vi har.

Ikke sikret annet enn trappa med ei grind, peis og skarpe kanter er som de er, har gått strålende hittil[emoji106] bruker så klary sunn fornuft, lar ikke klorflaska stå åpen på stuebordet [emoji23]

Her blir det grind foran trapper og peis, samt sikring på de skapene/skuffene han ikke bør komme inn i. Oppbevarer alt av vaskemidler etc høyt oppe i en annen etg. Stikkontaktene har vel allerede innebygd barnesikring her.

Blir det en veldig aktiv krabat, kan det jo hende man må sikre mer, men ser det an. De to første var rolige, men med annen pappa kan det jo bli en som klatrer i gardinene [emoji12]

Her går vi for løsningen med å flytte ting ha ikke får leke med ute av rekkevidde. Lille synes noe av det beste i verden er å tømme kjøkkenskapene for barneservise og kluter! Oppbevarer alt av vaskemidler og medisiner i overskap. Dobørsten står oppe på hyllen bak toalettet.

Skapene i stuen er skikkelig sikret. De går opp til taket og ville vært livsfarlige å få over seg selv for en voksen. Brede kommoder ser jeg ikke noe behov for å feste til veggen.

Dobørste...nevøen min ble "ferska" da han drakk fra skåla under [emoji85][emoji33] 1-2 år gammel tror eg. Gikk bra, ble ikke syk. Men [emoji33][emoji32][emoji31]! Ikke dumt å sikre iallefall [emoji14]

Her må vi få trappegrind etterhvert, ellers er det meste ganske trygt. Tror eg....kanskje stikkontakttryggere?

Dobørste...nevøen min ble "ferska" da han drakk fra skåla under [emoji85][emoji33] 1-2 år gammel tror eg. Gikk bra, ble ikke syk. Men [emoji33][emoji32][emoji31]! Ikke dumt å sikre iallefall [emoji14]

Her må vi få trappegrind etterhvert, ellers er det meste ganske trygt. Tror eg....kanskje stikkontakttryggere?
Mystisk hvilken magisk tiltrekningskraft den børsten har på de små. Bra det gikk bra!

Her er det ingenting enda :p Men tar det fortløpende når mini begynner å bevege på seg. Eller har trappegrind da, men det er pga bikka :p

Back
Topp