Barnesikring av hus/leilighet

Marus

Gift med forumet
Har dere gjort det? Hvor får man tak i sånne dingsebomser til å sikre med rundtomkring? Snuppa ble plutselig så voldsomt aktiv så her må det gjøres noe...
 
Kjøpt barnesikring til dører, stikkontakter, bordkanter og skap på IKEA og Clas Ohlson.
 
Ja, det har vi. På ikea er det billig hvis du skal ha, jeg og søsteren min kjøpte samme tingnene, jeg sparte vannvittig mye på å kjøpe på ikea![:)]
 
Her har vi nye kontakter som er barnesikre (sikringen slår seg av hvis hun putter noe inn i kontakta) ,sikra vedovn, trapp. Resten tar vi etterhvert. Hun er ikke sånn som klår på alt[;)]
 
har ikke gjort så mye...
men sånn ved stikkontaktene,og trappegrind..inn til kjøkkenet har jeg dør..så det lukkes når minsten flyr rundt her...
har flytta på noe(et par ting)noe store lysestaker han var litt gira på...litt skummelt hvis han skulle få de over seg...
 
 
Har kun sikret trappa vi, skulle hatt til peisen, men gubben er ikke så glad i å bruke penger på annwet enn ting som er morro for han[&:]
Ang stikkkontaktr så har vi aldri sikra det, ikke med Mathias heller. Man må putte i begge hulla for at det skal skje noe. Og begynner han å tulle med de, kommer jeg til å gjøre noe, men ikke nå
 
Så gubben synes det er viktigere at ting er moro for han enn at Sebastian kan brenne seg en gang til....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
 
Har sikret alle stikkontakter og har kjøpt inn dørstopper til ytterdøra (den blåser fort og vondt igjen). Pappa har snekret grind mellom stua og kjøkkenet der vedovnen står.
...og har kjøpt noen sånne dingser til å sikre enkelte skuffer og skap.
 
Sånne smådingser kjøpte jeg på en lokal dingsebomsbutikk -sikkert mye billigere på Ikea og Clas Ohlsson! Vet det er å få kjøpt hos forsikringsselskaper også.

Må kjøpe grind foran vedovnen etterhvert også...
 
Her har vi kun nye stikkontakter som er barnesikre og grind foran trappa[;)] 
Og ellers har vi kniver og farlige kjøkkenredskaper i øverste skuff, og giftige planter i høyden.
Og så har vi induksjons-platetopp da. Men er jo en stund til hun komme seg så høyt da[:D]
 
Har sånn i stikkontakter..Trappegrind..Men ser nå at vi må ha noe på skuffene på kjøkkenet.Har åpen løsning så hun er der borte heletiden[&:]
 
Ok, da skal jeg se på Clas Ohlsson, ikea er det langt til herfra! Pappan min skal snekre peisgrind, og trappegrind skal vi anskaffe snart.
 
Men finnes det noe man kan sette utenpå de spisse bordkantene? Hun prøver sånn smått å reise seg opp men har ikke skjønt at hun da vil stange hodet mot bordspissen og den er vond!! [&:]
 
har bare sikret stikkontakter jeg, må vel ta kjøkkenskap etterhvert
nå, men har ikke kommet så langt[&:] kjøpte billig på ikea jeg[:)]
 
ORIGINAL: Maryan84

ORIGINAL: Marus

Ok, da skal jeg se på Clas Ohlsson, ikea er det langt til herfra! Pappan min skal snekre peisgrind, og trappegrind skal vi anskaffe snart.

Men finnes det noe man kan sette utenpå de spisse bordkantene? Hun prøver sånn smått å reise seg opp men har ikke skjønt at hun da vil stange hodet mot bordspissen og den er vond!! [&:]


Ja.. finnes hjørnebeskyttere.
Hadde sånne en stund, men andrea rev de av hele tiden så jeg gav opp det prosjektet[>:]

 
Hihi, er vel det som skjer etterhvert, men da har man i alle fall prøvd! [:D]
 
Akkurat nå har vi vel ingenting her... Har nye kontakter så der er det vel innebygd barnesikring[:)]
Har bestillt meg sånn peisgrind i dag siden ovnen har blitt mer og mer populær! Vi har alt på ett plan, så trappegrind trenger vi ikke[:)]
Har noen sånne hjørnebeskyttere liggende her, men har ikke fått surra meg til å sette de på! Har på følelsen at både ho og pusene hadde fått de av rimelig fort uansett!
Neste prosjekt her er å finne en lur plass til pusemat og vann... For det er veldig spennende[:)]
 
Hei,

Jeg har kjøpt inn masse bordkantbeskyttere så ikke minsten skal falle å slå seg på skarpe kanter. De er veldig praktiske..

Så har jeg kjøpt inn dørstoppere hos Lovebaby.no
http://www.lovebaby.no/collections/dorstoppere
De er fine, fargerike, praktiske og billige ;-)

Vurderer å kjøpe sånne sikringer til stikkontakter også da minsten syntes det er spennende å putte fingrene i disse ;-(
 
Back
Topp