Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar ut nøkkelen i ytterdøra og passer på at døra alltid er låst, så går det braHvordan har dere sikkret ytterdøren?
snart 2 åringen rekker opp til dørhåndtak og lås nå så føler vi trenger noe bedre sikkring.
Tar ut nøkkelen i ytterdøra og passer på at døra alltid er låst, så går det bra![]()
Da hadde jeg nok montert lenke eller eventuelt byttet lås til en uten vridervi har ikke nøkkel derer bare slik lås som vris om, hun er nær å finne ut av den også nå
ergo holder det ikke å bare låse døren lenger
![]()
Skru på sånn sikkerhetslenke kanskje?![]()
Hvordan har dere sikkret ytterdøren?
snart 2 åringen rekker opp til dørhåndtak og lås nå så føler vi trenger noe bedre sikkring.
Sikkert et dumt spørsmål, men trenger man egentlig noe mer enn vanlig lås? Er det et problem at ungene stikker av?
Grunnen til at jeg spør er at det aldri har vært en problemstilling her hjemme og lurer nå på om jeg bør tenke tanken på å sikre døra bedre.
Her står døra oppe hele sommer'n. Har 3 barn og ytterdøra har liksom ikke hvert så interessant. Så ikke tenkt tanken .
Må legge til at vi bor i andre etasje, så da er det veldig risikabelt uten.Vi hadde det problemet bare med verandadøren, vi har trappegrind og stormkrok/kastekrok høyt oppe sånn at det ikke går an å få av med en stol for barna
Vi hadde det problemet bare med verandadøren, vi har trappegrind og stormkrok/kastekrok høyt oppe sånn at det ikke går an å få av med en stol for barna
Sikkert et dumt spørsmål, men trenger man egentlig noe mer enn vanlig lås? Er det et problem at ungene stikker av?
Grunnen til at jeg spør er at det aldri har vært en problemstilling her hjemme og lurer nå på om jeg bør tenke tanken på å sikre døra bedre.
Vi har aldri trengt noe mer enn vanlig lås, så nei alle trenger det ikkeSikkert et dumt spørsmål, men trenger man egentlig noe mer enn vanlig lås? Er det et problem at ungene stikker av?