Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det ikke har vært I kollisjon, er moren til ei venninne som selger det,men tenker på alderen, og plasten som kan bli sprø. :-/Vet ikke selv hva jeg hadde gjort, har kjøpt brukt babysete før men det var av ei venninne så jeg visste det ikke hadde vært i kollisjon.
Ja, det var lurt! Ring BeSafeJeg hadde nok ikke brukt det. Ved en evt. kollisjon kan isoporen allerede være sprø etter så mange år, og kan gå i stykker. Tror ikke produsenten går god for det heller. Du kan jo ringe å sjekke med BeSafe?
Ja, det var lurt! Ring BeSafe![]()
Jeg har sendt de 2 mail, og fått 2 forskjellige svar :-/ Så derfor er jeg litt i tvil. Og med trygg trafikk sine anbefalinger bør seter man kjøper brukt ikke være eldre enn 5 år og kasseres når de er 8-9 år. :-/Jeg hadde nok ikke brukt det. Ved en evt. kollisjon kan isoporen allerede være sprø etter så mange år, og kan gå i stykker. Tror ikke produsenten går god for det heller. Du kan jo ringe å sjekke med BeSafe?
Neimen i alle dager, 2 forskjellige svar. Ikke rart man bli confusedJeg har sendt de 2 mail, og fått 2 forskjellige svar :-/ Så derfor er jeg litt i tvil. Og med trygg trafikk sine anbefalinger bør seter man kjøper brukt ikke være eldre enn 5 år og kasseres når de er 8-9 år. :-/
Sniker fra juni 2015.. Men føler for å svare deg ettersom jeg gjennom min forrige jobb tok barnesikringskurset til BeSafe. Etter 6 eller 7år (husker desverre ikke nøyaktig!) skal egt barneseter kondemneres fordi plasten forringes, og kan føre til at stolen ikke er så sikker som den ville ha vært ved en eventuell kollisjon. Hvem kaster bilstoler? Ikke jeg.. Men likevel greit å bruke som en pekepinn og tenke om det er verdt risikoen at stolen kanskje ikke er like sikker HVIS det skulle skje noe. Ser at andre har svart noe lignendeVille dere brukt et besafe izi sleep sete kjøpt våren 2009, kun brukt 3-4 mnd og deretter oppbevart i esken innendørs?
Er så I tvil, når trygg trafikk sier en ting og besafe selv sier en annen ting....
Det ene svaret var kort og greit at om jeg var sikker på at det ikke hadde vært I kollisjon kunne jeg bruke det.Hvilket svar har du fått av produsenten da?