Barnesete

Maria med 2 små

Forumet er livet
Noen her som har kjøpt eller har bestemt seg for hvilket de vil ha?
Eller er det noen som har fra før og er veldig fornøyd?

Sliter veldig denne gangen her. Står egentlig mellom maxi cosi og besafe izi sleep.
Begge passer på quinny vognen vår. Men vil veldig gjerne høre hva dere tenker :)

Litt tidlig, men liker å planlegge å være tidlig ute ;)

jeg kjøpte maxi cosi i går fordi det var nedsatt med 1000;- denne uka :)
hadde recaro sist og var veldig fornøyd med det. men jeg vil ha maxicosi no fordi det passer på quinnyvogna. 
mener å huske at noen sa at besafe-setet var mye tyngre, men har ingen erfaring selv. ;)

Vi skal kjøpe be safe izi go..  Izi go er ikke like tung som izi sleep, derfor det ble go! Vi har be safe til storesøster og er kjempe fornøyd:) 

De har tilbud på maxi cosi med base nå, så i morgen kjøper svigermor inn. Vi valgte maxi cosi da basen kan festes med både belte og isofix - vi har to biler; en med og en uten isofix :)

Vi har valgt izi sleep setet. Hørt mye bra om det fra andre. Det er litt tyngre enn noen andre seter ja. Men til gjengjeld kan man som sagt legge ned ryggen på setet når det er ute av bilen. Så slipper ryggen til barnet å være i den vinkelen for lenge etter bilturen hvis barnet har sovna.. Derfor falt valget vårt på det, pluss at det er et godt og robust sete. :)

Maxi cosi for ever and ever! ;) Ihvertfall som sete nr 1 :P hehe

Jeg var innom Babyshop forrige uke, dama i butikken anbefalte veldig besafe, fordi den har fem punkts sele og hun mente det var det aller sikreste.
Men, jeg har fått anbefalt maxi cosi fra venninner med begrunnelse at det er det letteste å bære med seg. Dessuten har vel maxicose blitt best i test flere ganger..? Ingen egne erfaringer å dele.

Vi skal ha besafe izi go eller sleep. Har ikke helt bestemt meg enda. Vi hadde Acta Graco til eldste og aldri mer. Det var skikkelig tungt å bære (selv uten ungen oppi) og ganske stort og vrient å få inn/ut av bilen syntes jeg.

Vi har besafe x3combi til snuppa nå og er kjempefornøyd med besafe :-)

knøttet på vei skrev:
Jeg var innom Babyshop forrige uke, dama i butikken anbefalte veldig besafe, fordi den har fem punkts sele og hun mente det var det aller sikreste.
Men, jeg har fått anbefalt maxi cosi fra venninner med begrunnelse at det er det letteste å bære med seg. Dessuten har vel maxicose blitt best i test flere ganger..? Ingen egne erfaringer å dele.

maxicosi har da også fempunktssele.. tror det var ett dårlig argument for e tror alle i den minste klassen har det...

Vi skal ha maxicosi eller britax..synes britax er veldig rett i ryggen, men får se når vi kommer i butikken :)

Var innom en utstyrsbutikk i dag og det blir helt klart maxi cosi cabriofix på oss :)

jeg har kjøpt maxi cosi med base for trumf poengene mine;)  Har fått det anbefalt fra ei venninne som har vært veldig fornøyd med sitt;)

cowboylaila skrev:

knøttet på vei skrev:

maxicosi har da også fempunktssele.. tror det var ett dårlig argument for e tror alle i den minste klassen har det...

nei. cabriofixen har 3 punktssele og izi go har 5 punkt.

nutti skrev:

cowboylaila skrev:

knøttet på vei skrev:

du har helt rett, bare hodet mitt som tulla i dag ;)

cowboylaila skrev:

nutti skrev:

cowboylaila skrev:

knøttet på vei skrev:

du har helt rett, bare hodet mitt som tulla i dag ;)

bare å skylde på ammetåke. den kommer vist ganske tidlig har jeg hørt

Jeg hadde BeSafe Izi seep til min første og vil ha det igjen. Vi var veldig fornøyd med setet men vi hadde også base til setet noe som gjør det veldig lettvindt.
Har bare hatt BeSafe seter og er veldig fornøyd med de.

Back
Topp