Barnesete og airbag

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Sambo har en 2 seter varebil med airbag på begge sider. Vi skal flytte et stykke fra bhg, og lurer derfor på om det ermulig å koble ut airbag på passasjersiden og bruke sete i den bilen. Snuppa er 3 år. Hva vil det koste å koble det ut i så fall??? Må nok gjøres på verksted tenker jeg. Og kan da snuppa sitte både bakovervendt og forrovervendt??? (vet at bakovervendt er sikkrest, men deter en liten bil, og vet ikke om det er plass)

Ta bilen med til et verksted, og få pris på det.

Veldig vanskelig å si noe som helst utifra det at det bare er en toseters varebil[;)]

Vi må jo høre på verksted så klart. Men mulig noen har gjort dette før og vet sånn ca pris??? Jeg aner ikke om det kan koste en tusenlapp eller om det kan komme opp i 4000-5000kr. Greit å få sett for seg noe.. 

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

I mannen min sin arbeidsbil skrur han av airbagen i siden med nøkkelen sin... dere burde se om d er mulig først!!! [;)]

Det er det jeg mener ikke går an[8|][:)]

ORIGINAL: Ljiljana

Vi må jo høre på verksted så klart. Men mulig noen har gjort dette før og vet sånn ca pris??? Jeg aner ikke om det kan koste en tusenlapp eller om det kan komme opp i 4000-5000kr. Greit å få sett for seg noe.. 

Da kan det være lurt å si noe om merke og model..[;)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Viss det er til hjelp for noen så[:D] Er en Ford Curier 98 modell[;)]

Vi betalte 700 SEK på merkeverksted i Sverige (volvo v70). [:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Følger det ikke med en instruksbok? Det gjorde i i arbeidsbilen til sambo, også en to-seter. Der gikk det an å skru av airbagen med en nøkkel som andre skriver over her. På de fleste biler går det an, hvis det ikke går er det nok ikke en dyr greie å få den skrudd av på et verksted.

Viss det er til hjelp for noen så[:D] Er en Ford Curier 98 modell[;)]

Vi har kobla fra airbagen på sambos arb.bil.. Firmaet betalte så aner ikke hva det kosta[:)]
Snuppa sitter bakovervendt.

Back
Topp