barnesete nr 2 i midten

heksa

Elsker forumet
Finnes det noen barneseter (9-25kg) som kan stå i midten i baksetet? Har ikke isofix og er en sånn "boks" på gulvet, så får ikke noe støtteben til å stå støtt der.

Mener det ene til besafe kan brukes både med og uten den stanga... Husker ikke hvem modell

Britax twe har ikke stang i alle fall, men må støttes opp med setene foran.

Har du prøvd forskjellige typer med støttebein? Spør fordi jeg skal ut og lete etter det samme nå. Til forrige barn hadde vi akta graco duologic 2 i midten, det var det eneste vi fant med stang som passet til den forhøyningen i vår bil. Jeg vil ha denne babyen i midten i neste sete også, men nå tenkte jeg å prøve om det går med besafe izi plus. Det står at den skal være passe for midtsetet på vår (og nesten alle andres) bilmodell, og jeg ser at støttebeinet har forandret fasong fra de støttebeina vi tidligere ikke fikk stødig. Jeg har ikke prøvd ennå, så jeg aner ikke om det går i praksis.

Britax twe har ikke støttebein, og festes lett i midten, men da må begge forsetene stå fast like langt bak for støtte. Det går ikke for oss når sjåfører med veldig forskjellig lengde skal kjøre bilen.

Var har Britax Maxway i midten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du prøvd forskjellige typer med støttebein? Spør fordi jeg skal ut og lete etter det samme nå. Til forrige barn hadde vi akta graco duologic 2 i midten, det var det eneste vi fant med stang som passet til den forhøyningen i vår bil. Jeg vil ha denne babyen i midten i neste sete også, men nå tenkte jeg å prøve om det går med besafe izi plus. Det står at den skal være passe for midtsetet på vår (og nesten alle andres) bilmodell, og jeg ser at støttebeinet har forandret fasong fra de støttebeina vi tidligere ikke fikk stødig. Jeg har ikke prøvd ennå, så jeg aner ikke om det går i praksis.

Britax twe har ikke støttebein, og festes lett i midten, men da må begge forsetene stå fast like langt bak for støtte. Det går ikke for oss når sjåfører med veldig forskjellig lengde skal kjøre bilen.
Nei har ikke det i bilen vi har nå, men gjorde det med eldste for 6-7 år siden. Er gjerne kommet noe bedre nå:rolleyes:

Må den støttes av setene foran?

Nei det tror jeg ikke, vårt står iallfall ikke helt inntil setene foran. Det har støtteben og vi har sånn klump i midten og det kan bli ganske kort :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må den støttes av setene foran?

Max way har støtteben og remmer som festes i sete foran! Vet mange har plass til Max way i midten. Ville sjekket hjemmesiden til britax om det går på deres bil!

Two way elite (twe) er et smalt sete og det lenes på setene foran. Leste også at det er litt vanskeligere å få montert godt enn Max way men har ingen erfaring selv!

Har nettopp kjøpt Max way til å ha i svigers sin bil og Concord reverso til å ha i mine foreldres bil :p gjenstår bare å få testet de :)

Nei har ikke det i bilen vi har nå, men gjorde det med eldste for 6-7 år siden. Er gjerne kommet noe bedre nå:rolleyes:
Sikkert for sent for din del, men det er kommet med lurere støttebein ja, vi kjøpte nytt sete nå. Besafe izi plus sitter som støpt i midtsetet vårt, støttebeinet står flott på forhøyningen. :) Helt annerledes enn de støttebeina besafe hadde for noen år siden.

Sikkert for sent for din del, men det er kommet med lurere støttebein ja, vi kjøpte nytt sete nå. Besafe izi plus sitter som støpt i midtsetet vårt, støttebeinet står flott på forhøyningen. :) Helt annerledes enn de støttebeina besafe hadde for noen år siden.
Så kjekt! Hva måtte dere gi for det? Har en på 7 måneder nå som trenger nytt sete ser du :)

Vi har også Izi Plus stående i midten bak. Kjempefornøyd med setet. Jenta vår er nå 2 år, og vi har brukt setet siden hun var 6mnd. Var heldig å få kjøpt det på salg til 3000,-. Er et dyrt sete, men kan jo brukes opp til 25 kg

Back
Topp