Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tviler jeg på at går hos oss. Jeg er 162 cm og mannen 185 cm, så da går vel ikke detBritax twe har ikke stang i alle fall, men må støttes opp med setene foran.
Må den støttes av setene foran?Var har Britax Maxway i midten
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei har ikke det i bilen vi har nå, men gjorde det med eldste for 6-7 år siden. Er gjerne kommet noe bedre nåHar du prøvd forskjellige typer med støttebein? Spør fordi jeg skal ut og lete etter det samme nå. Til forrige barn hadde vi akta graco duologic 2 i midten, det var det eneste vi fant med stang som passet til den forhøyningen i vår bil. Jeg vil ha denne babyen i midten i neste sete også, men nå tenkte jeg å prøve om det går med besafe izi plus. Det står at den skal være passe for midtsetet på vår (og nesten alle andres) bilmodell, og jeg ser at støttebeinet har forandret fasong fra de støttebeina vi tidligere ikke fikk stødig. Jeg har ikke prøvd ennå, så jeg aner ikke om det går i praksis.
Britax twe har ikke støttebein, og festes lett i midten, men da må begge forsetene stå fast like langt bak for støtte. Det går ikke for oss når sjåfører med veldig forskjellig lengde skal kjøre bilen.
Må den støttes av setene foran?
Må den støttes av setene foran?
Sikkert for sent for din del, men det er kommet med lurere støttebein ja, vi kjøpte nytt sete nå. Besafe izi plus sitter som støpt i midtsetet vårt, støttebeinet står flott på forhøyningen.Nei har ikke det i bilen vi har nå, men gjorde det med eldste for 6-7 år siden. Er gjerne kommet noe bedre nå![]()
Så kjekt! Hva måtte dere gi for det? Har en på 7 måneder nå som trenger nytt sete ser duSikkert for sent for din del, men det er kommet med lurere støttebein ja, vi kjøpte nytt sete nå. Besafe izi plus sitter som støpt i midtsetet vårt, støttebeinet står flott på forhøyningen.Helt annerledes enn de støttebeina besafe hadde for noen år siden.