Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tessa
Godt spørsmål. Hadde dog med Alex til Hønefoss (fra oslo)og da var det barnesete i bussen, på baksida av et vanlig sete. helt genialt.
Kommer forhåpentlig noe sikring på vanlige bybusser eterhvert og.
ORIGINAL: *Bertine`s mamma*
Man sitter ganske mye tryggere i en buss enn i vanlig bil.. De fleste seter er høyere opp, og hvis en buss kræsjer med en personbil, så vil ikke det være like farlig som hvis det er to personbiler.. Det viktigste er egentlig å sitte fast, altså med sele.
Må også legge til at vi ikke tar buss, føler at snuppa er tryggest bakovervendt i bilen.[:)]
ORIGINAL: fox girl
ORIGINAL: *Bertine`s mamma*
Man sitter ganske mye tryggere i en buss enn i vanlig bil.. De fleste seter er høyere opp, og hvis en buss kræsjer med en personbil, så vil ikke det være like farlig som hvis det er to personbiler.. Det viktigste er egentlig å sitte fast, altså med sele.
Må også legge til at vi ikke tar buss, føler at snuppa er tryggest bakovervendt i bilen.[:)]
man er like dødelig i buss som i bil. men det stilles andre krav til sikkerhet i buss. men som foreldre bør vi ikke benytte oss av transport der barna ikke kan sikres etter forskriftene! det er min mening,men det er opp til alle foreldre hva de gjør med sine barn.
ORIGINAL: Moved*TeltPluggen
I nåken kystbussar har eg sett at di har seter liggande onda i bagasjeromme. Eg håpe i alle fall da, for eg skal kanskje på lang busstur i slutten av mnd, å da e ikkje snkk om at hu får sitta uten sete..[8D]