barnesenga

malrodien

Gift med forumet
nå er jeg endelig ferdig med å male barnesenga (som var brun og slitt) til hvitt og satt den sammen[:D] 

FIN!!  [:D] Vil ha hvit seng jeg og ja.. Må ringe til  mamma og si hva jeg vil ha.. [;)]

er litt morsomt for den senga lå jeg i når jeg var liten[:D] litt morsomt å ha noe som går i "arv" fra seg selv til den lille[;)]

Kjempefin!

Svigermor skal male senga som mannen min og broren har brukt....

Jeg skal også ha hvit seng! Det blir fiiiiiint!

Senga ble kjempe flott :)
Enig med at det er litt ekstra moro med ting som har gått i arv. Lille gullet vårt skal få babykurven min. Den er også kjempe fin. Skal få lagt ut bilde av kurven når mamma og pappa kommer med den i helga. (så framt de husker å ta den med).

Så flott sengen ble da!
Og utrolig kjekt med ting som har gått i arv da.
Selv lå jeg i en kurv da jeg var liten, men denne kurven var borte (har vært lånt ut til fjern og nær i en mannsalder[:D]) helt til for inntil 3 år siden. Så eldstejenta har aldri fått brukt den. Men yngstejenta har ligget i den. Fikk laget hjul til den og sydd "trekk" til den. Så den ble riktig flott. Brukte den i stua, da lille-Bella skulle sove på dagtid. Og nå skal lille-frøken i magen få bruke kurven.
Utrolig gøy å ha ting til de små, som man selv har brukt engang!

Så koselig med arveseng - og den ble jo så god som ny - kjempefint!!

Har verdens snilleste svigerforeldre jeg og.. De har hjulpet oss så masse når vi flytta inn hit i leiligheten.. Vi fikk kjøleskap som skulle være til jul, men vi fikk jo presanger pluss penger til jul likevel.. Så vil de kjøpe vogn til oss nå.. [:D] De er bare verdens snilleste..!

Back
Topp