Barneseng som kan bli dobbeltseng ?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Finner bare disse to.. den ene er hos Ikea.. den andre fra Bohus.. Vet dere om noen flere? Synes de blir så sykt lange.. og brede.. når det bare er en seng.. skjønner jo at den blir større når man gjør den om til dobbeltseng:) De blir så lange som 111 m.. og 113 m.. men kan kanskje ikke forvente noen kortere når jeg skal ha en 2 meter lang seng? :)

Vet dere om noen andre senger som man kan slå ut sånn som dette her `?

FRIENDS Seng 90x205,5

HEMNES Dagseng 3 skuffer IKEA Sofa, enkeltseng, dobbeltseng og oppbevaring i ett møbel.

Eller så kan du jo kjøpe skuvseng da. Den kan du vel få ganske smal sammenslått.

MissVixen skrev:
Denne fra Ikea da? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00228705/BRIMNES Dagseng med 2 skuffer IKEA Sofa, enkeltseng, dobbeltseng og oppbevaring i ett møbel. 2 store oppbevaringsskuffer under sengen.

Denne var jo ideel siden den også hadde oppbevaring under:) Samme som den andre jeg la ut.. forskjellen her er vel bare høyden på sengen rundt.. rammen lissom.. Den andre kan vel også brukes som en slags sofa..

Takk for tips:)

Hva er skuvseng? Er det sånn du kan forkorte? Det trenger jeg ikke.. for må ha dobbeltseng.. eller mulighet for det i alle fall:)

*2 prinsesser & en spire* skrev:

mammatileijente skrev:
HEMNES Dagseng 3 skuffer IKEA Sofa, enkeltseng, dobbeltseng og oppbevaring i ett møbel.

Vi har denne som gjesteseng og den er helt super, jentene skal få hver sin sånn seng når de får rom på loftet :)

Ja, de er kjempefine!! :) Problemet blir egentlig bare at der hvor enden av senga blir.. der skal jeg ha en Hemnes kommode.. og blir ikke så stor glippe mellom enden av sengen og den kommoden.. Tror det alikevel blir såpass at jeg får lukket opp skuffene på kommoden.. men det er det.. Får problemer med å ta skuffene helt ut.. da blir det for trangt..

Skuvseng forkorter man ikke, man gjør de bredere, altså til dobbeltseng:) Men vet ikke hvor de selger de:)

Følger denne tråden, for jeg er på utkikk etter en gjesteseng som ikke tar opp HELE gjesterommet som dobbelsenga som står der nå gjør... 

Vi har den siste på bilde, hemnes dagseng. Dattern vår fikk den når hun ble 2 år og den er knall fin, det er jo ikke barneseng og jeg har ikke sett barnesenger/junior senger i den stilen.

Vi er knall fornøyd, kjekt å kunne dra den ut til dobbeltseng :)
Og de tre skuffene under er gigantiske :) også et pluss.

Følger og denne for skulle hatt en lignende på yngste guttan sitt rom:-) Helst med oppbevaring under:-)

Ja, den hemnes senga er utrolig fin. Har lenge vurdert å kjøpe den til gjesterommet. men har liksom ikke tatt meg råd til det, i og med at vi har en seng der fra før. men er riiiimelig klar for å bytte den ut altså :-D

Back
Topp