Barneselskap/familieselskap...?

Snickers

Gift med forumet
Skal dere feire barna med både barneselskap og familieselskap?

Skal dere ha noe ekstra flott mat, eller bare pølser i brød?

Vi har alltid bestilt smørbrød, vi, når kidsa har blitt 1 år. Samtidig har vi alltid bestilt en marsipankake med bilde på[;)]

Går ut i fra at det samme hender rundt den 7 feb........litt kult at jeg blir 30 den dagen Trym fyller 1[;)][;)][;)][;)]Hihi[;)][;)]

vi skulle ha 1 års dagen til Leah i går men ble utsatt pga sykdom.

men vi skal ta neste lørdag 1 års bursdags feiring.
vi skal lage 2 hjemmelaget pizza og koke pølse med brød.
skal lage bløtkake, muffins, brownis og fromasj.

jeg har invitert familien, faddere og noen venner på samme dag.

Baker som en gal nå [:D]

Pizzasnurrer og litt rundstykker. Av kaker lager mamma 1 (mmm gulkak som vi kaller den, er en variarnt av sukses terte), så blir det muffins med glasur og kanskje litt rosa melis på noen[;)] også cookies med non stop.

Det blir to selskaper, et med mine og et med hans. Ikke fordi de ikke kan være sammen, men fordi vi ikke har så stor plass. Så da blir det litt unger i hvert.

Her blir det bare kaker, boller, frukt og kaffi!! Enkelt og greit. Har verken tid eller penger til "å ruinere" oss på andre ting, he he!!
Her blir det nemlig 4 selskaper.. Grøss!

Dessuten så er det jo bursdagsbarnet som skal være i sentrum, ikke det som blir servert. Mener nå jeg` da [:)]

ORIGINAL: Trone

Her blir det bare kaker, boller, frukt og kaffi!! Enkelt og greit. Har verken tid eller penger til "å ruinere" oss på andre ting, he he!!

Dessuten så er det jo bursdagsbarnet som skal være i sentrum, ikke det som blir servert. Mener nå jeg` da [:)]

samme som her d [;)]
 skal bare ha 2 selskap da...men uansett, blir kaker, kanskje litt frukt og pølse med brød i barneselskapet...

d er jo "bare" et bursdags selskap...så da trenger man jo ikke dekke opp som om d sku være barndåp eller konfirmasjon[;)]

Vi skal ha familieselskap. Men menyen er ikke klar enda.
I mannens familie pleier de å servere middag hver bursdag, men jeg synes det er slitsomt og dyrt til tider. For hele tiden skal man da imponere med veldig god mat. Greit nok at mannen her lager maten når vi har selskap, men vi blir 16 stk i hver bursdag vi har og som Trone sier at det er barnet som er i fokus og ikke hva som blir servert.

Og at vi har veldig liten leilighet så det er trangt om plassen.

Vet at når vi har vært i bursdag til de andre i familien hans pleier de alltid å diskutere maten når man kommer hjem [:'(]
Er så drittlei det greiene der.....

Og igjen, hehe vi skal be et vennepar av oss på middag en dag i fht bursdagen hennes da de er faddere for henne. Så slipper de å være med i familieselskap. Tenkte å spare dem for det [8D]

Skal ha 1 eller 2 familieselskap,avhengig om det passer for alle mtp skiftarbeid.
Kommer nok til å be faddrene, venner og div utenom.
Bli bare kaffe og kaker her[:)]

vi skal ha barnebursdag i morgen! er to andre gutter som fyller år rett rundt han (den ene 5 dager før og den andre dagen etter) så vi skal feire med bursdagslunsj i sammen. kommer 2-4 barn utenom dette og! blir ikke store greiene - men lunsj og litt kake[:)]

og så skal vi ha familieselskap på selve dagen hans (søndag om ei uke). da blir det gryterett og kaker[:)] blir da 20 stk til sammen med stort og smått[:)]

ORIGINAL: Trone

Enig![:D]

Blir sikkert bare familieselskap her.. tror eg..
Med besteforeleldre og oldeforedrene til snuppa og noken av tantene og onklene hennes.. (eg har en del mindre søsken[;)])
Tenker å bestille ei bursdagskake, lage ei ostekake, ei sjokoladekake (langpanne til barna) og et sont fruktpinnsvin som fragle kom med forslag om (takk skal du ha[:D])
Kaffe og saft[:)]

ingen middag her i gården nei...

eg kjenner 3 unger til som er venn med snuppa.. så kanskje det blir et barneselskap`?? hadde vert kjekt vertfall, men eg får se kor masse styr det blir

Her skal vi ha 3 selskap..

Selskap 1, 13.Februar : Barnebursdag med mine venner + unger
Servering blir pølse i brød, frukt i kopper med gelé over så vi kan snu de og ha litt vanilje saus på, Sjokoladekake, juice & brus+kaffe [;)]
Enkelt og greit.

Selskap 2, 19 Februar : Barnebursdag med BV gjengen
Servering blir (tror jeg) lapper, de små får hver sin lille kake, pizza baguetter til de voksne, juice og brus [;)]
Ikke helt avklart enda hva vi skal ha men vi alle skal ta med en ting hver [;)]

Selskap 3, 20 februar(på bursdagen hennes) Familieselskap
Vi har alltid pleid å ha rundstykker med ost og skinke men vi får se om det blir denne gangen. Blir 18 stk.
Utenom det skal vi ha marsipan kake, verdens beste, suksess terte, sjokolade kake. Emilie ska få egen liten kake :-)
Juice, brus og kaffe.

Gidder ikke å styre mer med det for syns det er nok allerede [:D] Tror faktisk jeg dropper maten også.. Det kan vi ta når vi skal feire samboer eller min sin dag.. for da er vi ikke så mange [;)]

Her blir det sikkert bare familieselskap tener jeg...og hvor mange som kommer...tja.....alt fra 11 til 20....aaaaaner ikke......
Og barneselskap...tja......mine venninner bor langt unna de fleste av dem....
Av de som bor her så har jeg ei som har to barn på 6 og 8, ei med ei datter på 1,5....som er stemor til tre gutter på 8, 10 og 13..og enda ei som har tre barn...og ingen av de gidder å komme......og de andre har ikke barn.....så barneselskap....neppe........da må jeg i så fall ta med meg kake selv og besøke noen med bebis.......

her blir det åpen dag den 12 februar..
lager noen kaker på jobb den dagen, har jobbehelg.. å jobber som konditor :)
åsså blir det pølser i brød og noen påsmurte rundstykker :)

Blir nok kaker og kaffi, kanskje vi lager Brennsnut også, eller pastasalat, ikke noe stormeny. Tenkte å feire med familie på dagen, og barselgruppa en annen formiddag.

*googler Brennsnut* [;)] what is this?

Ooooh, det så godt ut [;)] Litt sånn Sodd lignende bare det er med kjøttboller å [;)] YAMMMIIIIIIS [:)]

Her blir det 3-4 selskaper[8|][8D]
Synes det er gøy med selskap og lage til..
Så blir
Et med bv gruppa herfra der vi feirer alle barna ilag, felles feiring hvor alle lager en ting hver som Tommelise skriver..
Et med Besteforeldre og oldeforeldre til mini (mamma og svigermor sin side m /fam) 9stk?
Et med Besteforeldre (pappa og svigerfar m /fam) 7stk?
og kansje et barneselskap, får se hva jeg er lysten til da...med mine venner som har unger på samme alder som mini.

Ikke bestemt mat enda, men tenker noe alla pølse, pizza, rundstykker og kansje hjortestek ene dagen med familien.m/juice, brus
og til kaffi blir det vel en kake, lapper eller noe sånt, får se hva som frister når det nærmer seg[;)][;)]

Tror det bare blir familieselskap her og da blir vi ikke mange[8D]

Back
Topp