barnesanger

lima87

Gift med forumet
Jenny er kjempe glad i sang og musikk! hun elsker å bli sunget til [:)]
men så er det jeg som er rævva på å synge da [8D]
det er en 5-6 sanger som går oppigjenn å oppigjenn...
husker d var en link innpå her for lenge siden om en side med masse barnesanger, melodier og tekst... noen som husker? eller vet om noe sånnt?

hvordan er det med de andre? liker de sanger?
synger dere mye?
HVA synger dere?
[:)]

Liam er også veldig glad i musikk, men han vil ofte høre de samme sangene da [8D]

Lille Petter Edderkopp
Trollungevisa eller hva den heter
Alle sissebillene (??)
Lille pusekatt

De jeg kommer på i farten [:D]

Disse elsker Robin: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=&sok=1&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=sangkort&pid=1307&x=/Sing-sang-I

Kjempekoselige sangkort :)

Snuppa her er veldig glad i sang og musikk, og jeg synger som ei kråke [8D]

Her går det mest i

mikkel rev
bæ bæ lille lam
ro din båt
se min kjole
bjørnen sover (når vi leker)

husker ikke fler i farta..

ORIGINAL: Kickie

Disse elsker Robin: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=&sok=1&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=sangkort&pid=1307&x=/Sing-sang-I

Kjempekoselige sangkort :)

den der skriver vi ned på ønskelisten [:)]

her går det i

*lille petter edderkopp
*hode, skuldre, kne å tå
*pinnsvinfamilien
*bæ bæ lille lam
*timmy tid sangen
*vi sier goddag, og hei på deg
og mange andre sanger... amanda elsker sang og musikk
og adam lambert er favoritten på ipoden til mamma. he he

Er litt som deg jeg da...Kan få sanger og synger grusomt....Så her blir det mye fantasi sanger og...Funker veldig fint...Alle ungene her liker og bli syngi for [:)]
Og synger en i huset her så synger alle til og med Kian...[:D] Heldigvis så lærer Tyra stadig vekk nye sanger å skolen og sånn så hu er snill og synger for di små [:)]

Jørgen elsker å synge han også:) Her går det i bæ,bæ lille lam, lille petter edderkopp & nede på stasjonen. Sistnevnte er han helt med på å trekker i fløyta å lager den "tshh,tshh" lyden.
Han synger litt av bæ bæ lille lam selv[:)] Å vet dere, gutten min har så klar å ren sangstemme at det er en fryd å høre på[:D] han synger bare "bæbæ jijaaaam (pause) jaajaaaa baaaaa"

[:D]

Anbefale på det sterkeste derre sangkortan som bli linka te ovenfor ihvertfaill..vi har dæm i bhg og æ syns dæm e genial... ska kjøp eiller ønsk oss dæm te jul te Noah også!![;)]

Syng my;
- oppe på fjellet der bor det tre troller...
- nede i bingen der bor det tre griser...
- med krøllet hale og nese vis...
- Noah han kan tromme - trommelommelomm, har har ti soldater som kan snu seg om... (med bevegelsa)...

og sikkert mang ainner som æ itj tænke over no[8D]

* jeg vil bygge meg en gård
* lille kattepus, hvor har du hvert
* bæ bæ lille lam
* lille petter edderkopp
* bind deg ein blommekrans
* å jeg vet til seters
* bjørnen sover
* se min kjole
* heifara, kråkevise
* trollmor
* so ro
* mikkel rev
* fola fola blakken
* teddybjørnens vise

noen av sangene jeg synger med min nyyyyydelig sang stemme[8D]. Har ei stor sangbok med mange sanger og jeg bør lære meg flere tekster utenatt.

Selv så nynner og skrikesynger hun til Timmy tid og Peppa gris[8D]

Back
Topp