barnesang..

nyskjerrigper

Flørter med forumet
datteren min driver å synger på en sang, som går noe sånn .. " prikke prikke....." ..... " mamma kommer hjem..."
hehe.. kanskje litt vanskelig å forstå hvilken sang det er, men noen som vet?

aner ikke, men dytter for deg [:)]

kan det være en verson av... bake bake kake til mamma kommer, rulle rulle rulle rundt om kring, prikke prikke prikke med pekefinger og høyt oppi lufta og ned i gjen

ORIGINAL: shorty86

kan det være en verson av... bake bake kake til mamma kommer, rulle rulle rulle rundt om kring, prikke prikke prikke med pekefinger og høyt oppi lufta og ned i gjen

Det tenkte jeg også [;)]

gjør hun noen bevegelser?? bake bake da klapper de og rulle rulle så "ruller" de med hendene og prikke prikke så prikker de seg selv i håndflaten med pekefingeren og høyt oppi lufta så tar de hendene opp og ned og slår seg på lårene

ORIGINAL: shorty86

gjør hun noen bevegelser?? bake bake da klapper de og rulle rulle så "ruller" de med hendene og prikke prikke så prikker de seg selv i håndflaten med pekefingeren og høyt oppi lufta så tar de hendene opp og ned og slår seg på lårene

ja !!!  stemmer det [:D]

hvordan melodi er det på den da?

hehe det er litt vanskelig å beskrive med ord.. kanskje noen andre vet?? sønnen min er veldig opptatt av den sangen[:)]

Back
Topp