Barnesamtale

Solstrålenes mamma

Forelsket i forumet
Har barnehagen til ditt barn barnesamtale før foreldremøte?

Har aldri hørt om det før i dag, men sysn det hørtes så bra ut, så det skal jeg foreslå for snuppa sin barnehage også[:)]

at de har en samtale med barna ang feks hva de liker å gjøre i bhg, hva de ikke liker, hva de ønsker å bli bedre til, hvilke voksne de trives best sammen med osv... Også blir branas svar videreformidlet til foreldre på foreldremøtet.

Det har vi hatt i flere av de barnehagene jeg har jobbet o.

Veldig stas for barna når de skal gå på møte på pauserommet. Tar med oss noen kjeks og noe å drikke. De føler seg sååå viktige! Skal jo på møte må vite!

Hatt spørsmål som hva de de liker å gjøre i bhg og hva de ikke liker å gjøre. Hva de liker mest å spise/ikke liker å spise, favorittfarge, hvem er vennene, hva de skal bli når de blir voksne osv

ORIGINAL: snupsidupsi

Det har vi hatt i flere av de barnehagene jeg har jobbet o.

Veldig stas for barna når de skal gå på møte på pauserommet. Tar med oss noen kjeks og noe å drikke. De føler seg sååå viktige! Skal jo på møte må vite!

Hatt spørsmål som hva de de liker å gjøre i bhg og hva de ikke liker å gjøre. Hva de liker mest å spise/ikke liker å spise, favorittfarge, hvem er vennene, hva de skal bli når de blir voksne osv

Ja, syns det hørtes utrolig bra ut. Det er så viktig at barna også får mulighet til å si sin mening og bli hørt[:)]

ORIGINAL: Oline V2

Ja, de har samtaler med barna.

Ikke før foreldremøte, men før foreldresamtalene

Ja, mente selvfølgelig foreldresamtalene[:)]

har vært med på det ett par ganger når jeg var lærling.... var morsomt, spesielt fordi barnet blir satt i fokus og kan si sin mening [:)]

Back
Topp