Barneromsinspirasjon +++

2blir3?

Elsker forumet
Jeg har en blogg som tar for seg hverdagen med barn. Sammen ønsker vi å gjøre hverdagen litt mer leken med eventyrlige, lekne og smakfulle innspill, - inspirasjon til aktiviteter som du enkelt kan gjennomføre selv.

Ta en titt og si hva du synes: Leken hverdag

Vi har også startet en serie, som heter "Interiørhjelpen", som gir lekne innspill til dine barneromsutfordringer. Tredje del er publisert i dag![:)]

åh jeg elsker den bloggen din [;)] min favoritt blogg nr 1.. Så mitt eneste ønske er at du oppdaterer bloggen oftere [:D]

Så hyggelig!!! Tusen takk[:)] Jeg kommer til å bli mer aktiv fremover. ... regner med at kolikken roer seg etter hvert[8|]

Kjempespennede blogg! Jeg vil gjerne se mer personlige (fra hjemmet deres f.eks.) innlegg, men moro med "inspirasjonsinnlegg" også[:D]

ORIGINAL: Minibille

fantastisk blogg!![:D]

*bokmerket*

Tusen takk, Minibille! Det kommer mye bra fremover, men først blir det en liten ferie. Det er i alle fall planen, hvis jeg klarer å holde meg unna bloggen [:)]

ORIGINAL: *LillMi*

Kjempespennede blogg! Jeg vil gjerne se mer personlige (fra hjemmet deres f.eks.) innlegg, men moro med "inspirasjonsinnlegg" også[:D]

Tusen takk for tilbakemeldingen, *LillMi*! Jeg har lagt ut bilde av snuppa sitt rom nå[:)] og vil absolutt ta tilbakemeldingen din til etter retning.

så fin blogg!

Lagt den til som favoritt!!!

ORIGINAL: Ninnimamma

så fin blogg!

Lagt den til som favoritt!!!

Så utrolig hyggelig, Ninnimamma! Jeg gleder meg til å høre fra deg på bloggen!!!

ORIGINAL: *Mammacili*

wow! Kanonflotte blogger. Blir kjempeinspirert![:D]

Så UTROLIG GØY!! Da har jeg oppnådd akkurat det jeg ønsket. På gjensyn! [;)]

Back
Topp