Barnerommet!!

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
IMG_3272.JPG
Jeg husker vi stresser med å få barnerommet ferdig. 14 dager før hun kom (26 dager før termin) handlet vi siste greiene på IKEA, sprinkelseng div oppbevaring.

Vi kunne venta til neste år*ler*

Men siden rommet er ferdig så ligger vi å leker der m babygym, jeg bruker det som en sorteringsstasjon for rene klær som skal videre. Og i det siste så har hun ikke våknet når jeg legger henne i senga si. Så da tar hun luren sin der.

Når ble dere ferdig?

Haha :-D vi gjorde akkurat det samme, rommet er ikke i bruk ennå! Nå holder vi på å flytte så da blir vel det nye rommet tatt i bruk etterhvert!

Han har ikke eget rom ennå. Storesøster fikk litt før hun var 2(!) men det var vel sent og pga flytting

Satser på å få ham på eget rom til sommeren igjen....

Her har vi bare 2 soverom og storesøster har soverom nr 2 så her får lillemann sove hos oss til han sover hele natta eller vi har flytta...:) Storesøster flytta på eget rom når hu var 5 mnd men sånn blir det ikke nå...:p

Her totalrenoverte vi alle soverom for 2 år siden, flyttet vegger etc. Så rommet til lillebror har vært klart en stund, men ikke ferdig innredet. Storebror sov på rommet vårt til han var 1.5 år, regner med at lillebror sover sammen med oss ca. like lenge. (det blir ihvertfall frem til sommeren, men man merker raskt når de er klare for å sove på eget rom) :)

Storebror er nå 2 år, og jeg kan nå si at jeg er superfornøyd med rommet hans. Jeg elsker å titte, kjøpe og dilldalle med innredning. ☺️ Jeg begynner nok med innredning på rommet til minsten rett før sommeren, har allerede kjøpt inn en del ting. :)

Det er ikke klart her heller :P bruker også rommet som sorteringsstasjon hehe. Tipper hun sover hos oss hvertfall til jul. Enn så lenge har jeg sletts ikke lyst å ha hu på eget rom,så det kan bare drøye.
Få opp noen hyller på veggene, en koselig lampe og et gulvteppe så er det et helt annet rom enn nå :D

Her forutså vi at rommet ikke ville bli brukt, så der er det lite :p Fungerer nå som gjesterom også står skap og kommode med klærne hans der og lekene vi ikke har brukt enda. Vi kommer nok til å sove på samme rom så lenge han ammes på natt, men vi begynner kanskje å se litt mer på rommet hans etter nyttår. Da har han bikket 7 måneder :)

Her har mini sovet på eget rom i en uke allerede :p straks 5 måneder. Er superdeilig å ha soverommet alene igjen! :D og han har gått fra å våkne rett før 9 til å våkne halv 11!!

Blir å male og fikse barnerommet i oktober. Da har mannen ferie så då får vi tid :-) gler meg blir deilig å få eit rom som her hans. Så flytter han over når han er ca 6 mnd tenker vi. Vertfall prøve!

Våres pike blir nok sovende sammen med oss så lenge jeg ammer på natta. Så da kan det jo fort skje at hun er 18mnd før hun sover på sitt eget rom☺️ savner ikke å ha senga for oss selv. Vi sover godt uansett☺️

Back
Topp