Barnerommet

Foreldreforførstegang

Andre møte med forumet
Hei.
Første gang jeg skriver noe her. Tenkte det var på tide:) vi nærmer jo oss slutten!!

Jeg elsker interiør og liker å la meg inspirere av andre. Tenkte det kunne være kjekt med en tråd der vi deler bilder av barneromme/babyhjørnet. Vi har akkurat starter oppussingen, og har ingenting å vise/dele enda, men det kan være noen som har kommet lengre enn oss :)

Del gjerne dine DIY interiør prosjekter også. Kjempe gøy og se hva andre lager/pusser opp:)

Hei.
Første gang jeg skriver noe her. Tenkte det var på tide:) vi nærmer jo oss slutten!!

Jeg elsker interiør og liker å la meg inspirere av andre. Tenkte det kunne være kjekt med en tråd der vi deler bilder av barneromme/babyhjørnet. Vi har akkurat starter oppussingen, og har ingenting å vise/dele enda, men det kan være noen som har kommet lengre enn oss :)

Del gjerne dine DIY interiør prosjekter også. Kjempe gøy og se hva andre lager/pusser opp:)
Hei! Velkommen hit :)
Kjekk tråd du har starta :) Vi begynner å pusse opp barnerommet nå i helga, så fortsatt ikke noe å vise her heller, men skal prøve å huske på å legge ut bilder underveis :) Vi har også en håndarbeidstråd her inne hvis du er interessert i sånt :)

Hei.

Velkommen hit :-) Koselig tråd du har laget :-) Kjekt å dele hva og hvordan barnerom/barnekroken blir :-) Jeg satser på at vi skal skifte rom med sønnen våres før de kommer og at jeg da kan lage til noe til de to små :-)

ImageUploadedByBV Forum1469812445.516610.jpg

Her blir det søskenrom, og jeg er godt i gang allerede :P
På kommoden der vil det komme en stellebordtopp og andre knotter, bildet over babysengen skal i ramme.. Egentlig bare småplukk igjen. Det er jo SÅ gøy :P
Elsker alt av sebra design, og det er mye av fargene i village serien der som går igjen på barnerommet :)

Skal ikke ha barnerom i begynnelsen (skal ha på loftet etter hvert). Må rydde rommet vi skal bruke og mye må kastes eller gis bort før vi kan tenke på å pusse opp rommet.
Men til da er det en fin plass å oppbevare barnevogna blant anna da. Ilag med mye annet rart.

Så koselige rom dere har fått i stand! Vi har akkurat begynt å rive rommet som det er (bare overfladisk pusset opp siden 60-tallet), men må legge opp strøm på nytt osv. før vi kommer i gang med det morsomme. :)
Det eneste vi har bestemt oss for er Jotun Sjøgløtt på veggene og Klassisk hvit på lister og tak.
Eller, tror i alle fall det, har kanskje lyst på en som har enda litt mer grønt i seg så den blir mer mint.

Så koselige rom dere har fått i stand! Vi har akkurat begynt å rive rommet som det er (bare overfladisk pusset opp siden 60-tallet), men må legge opp strøm på nytt osv. før vi kommer i gang med det morsomme. :)
Det eneste vi har bestemt oss for er Jotun Sjøgløtt på veggene og Klassisk hvit på lister og tak.
Eller, tror i alle fall det, har kanskje lyst på en som har enda litt mer grønt i seg så den blir mer mint.
Jotun Sjøgløtt er en utrolig nydelig farge <3 Vi skal male det lille ekstrabadet vårt i den fargen. Hvis du ser etter en mer mintgrønn farge til barnerommet så sjekk ut Jotun Soft Mint :)

Minstemann hadde sjøgløtt rom med klassisk hvite lister og tak, vi ble råfornøyd :D Nå bygger vi, men han får nok samme farge igjen :)

Back
Topp