Barnerommet

Jeasta

Betatt av forumet
har dere begynt å pusse opp eller står det klart? Jeg har begynt å pusse opp litt :)

Malte rommet når vi flytta inn for noen månder siden;-) Ble en nøytral farge uten noen form for barnemotiv.

Maler nøytralt jeg også, også gleder jeg meg til den dagen jeg kan sette en sprinkelseng og diverse andre barneting der :D

Rommet er helt nøytralt og fungerer i dag som kontor/gjesterom. Blir nok ikke noe babyrom der før jeg er et godt stykke på vei.

Her må vi gjøre masse. Får det rommet "storesøster" skal få er et kontor nå :P å det hu er på er rosa. Så skulle vi få en gutt må vi pusse opp helt ;-)

På mobilen. Digger appen ♥

Har rom klart.
Hvitt og grått :-)

Vi ska pusse opp et helt hus nå i sommer så da blir det vell barnerom også ;)

Begynner ikke å gjøre i stand babyerom før langt uti graviditeten...

Babyen kommer til å sove på rommet vårt den første tiden men har pusset opp rommet til mulig kommende storesøster:) skal innrede nå kommende måned!

Vi har byttet soverom slik at vi får det største, når vi byttet soverom tok vi å malte i samme slengen, ble en nøytral caffe Latte farge. Innenfor dette soverommet er det et lite rom, dette skal vi pusse opp etterhvert å få et stellerom med vask osv :) Men det venter vi litt med :)

Barnerommet blir pussa opp når eg har krefter til det.. kanskje ikkje før neste år :-p Det er foreløpig gjesterom, men har vore storesøster sitt rom så det har ein lilla vegg. Babyen skal sove på vårt rom ei god stund så eg stresser ikkje med det enda :-) Når vi får veta kjønnet så kan eg kosa meg med planlegging ;-)

Skal gjøre en bod om til barnerom (mangler et rom egentlig :p ), så her må vi nesten gjøre litt allerede.. Men kommer ikke til å dekorere det som et barnerom med en gang - drøyer det en stund, har babyen inne hos oss i starten uansett ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp