barnerommet

lillepia

Flørter med forumet
Jeg har en gutt på 4,5 år som trenger hylle/oppbevaring til sine leker på rommet. Vi er nettopp flyttet inn i huset vårt. HAr litt lyst på oppbevaring fra ikea (trofast serien), men er usikker. Er det noen andre som har erfaringer og/eller tips? Noen som vet om noen gode nettsider hvor jeg kan få litt inspirasjon både til den store og lille gutten min?

Takk for svar og tips [;)]

vi har oppbevaring i trofast serien[:)] syns den serien er helt genial, så anbefaler den[:D]

vi og har den,til begge gutta og jeg er kjempe fornøyd[:)]

ORIGINAL: maric

vi har oppbevaring i trofast serien[:)] syns den serien er helt genial, så anbefaler den[:D]

[:)][:)]

Når vi får nytt hus skal jeg kjøpe en til slik at begge to får hver sin på rommet sitt![;)]

[:D][:D]http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/

masse inspirasjon her [:D]

Vi har Stuva-serien fra Ikea.. Kan anbefales herfra iallefall :)

Vi tenkte å kjøpe en sånn hylle i expedit serien på ikea. Da tenkte vi å kjøpe kasse til å ha i de nederste hyllene og bøker og andre ting i de andre..

ORIGINAL: happymeg

jeg har lyst til å kjøpe denne hvertfall

med 4 slike i

ikea/bohus

den har vi til snuppa og er sånn passe fornøyd. var genial i begynnelsen men etterhvert nå som ho blir eldre krever hun litt mer plass pga premier, og stæsj som skal stå i sen eksjon del, så poden skal få den hun har og hun en litt større. men den er kjempe fin altså [:D]

Vet ikke jeg, har ingen erfaring med trofast serien, men synes generellt at Ikea har noen godt gjennomtenkte løsninger. Skal på Ikea i morra, jeg, da kan jeg jo se på... [:)]

synes expedit fra Ikea er fine til barnerom, med kurver i.. litt alla denne..

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70103085

vi kjøpte denne nettopp til barnerommet..

og 2 av de rosa boksene..

Vi har også kjøpt to av de minste Expedit fra IKEA, de er geniale og billige [:D]

ORIGINAL: maric

takk for bilder, tips og råd. Vi bor jo laaaangt fra ikea så får se om jeg får kjøpt det jeg vil ha. Han har en hylle i hensvik serien fra ikea, mene jeg ønsker noe lavt slik at han når opp til alle lekene.

Back
Topp