Barnerommet

Hanna C

Gift med forumet
Hei!

Idag har jeg og kjæresten vært og kjøpt ting til barnerommet! Det er så kos[;)] Vi begynte å innrede det for en stund siden, men nå begynner vi så smått å bli ferdige. Har dere begynt å innrede, og hva slags "stil" har dere på barnerommet?

Klem Hanna C

Har ikke eget rom, men har satsa på Giraffer, jeg..

Ønsker meg sånn giraff-hylle som de har på Biltema, men får ikke kjøpe den ennå fordi vi ikke har plass til den her :|

Driver og skal pusse opp barnerommet vi, har krevd å få det så og si ferdig til jul[:)] Noen spesiell stil vil det ike bli, men skal henge opp masse Ole Brumm bilder på veggene (bilder av den "gamle" typen), jeg er nemlig en av de som syns han er sååååå søt[:D]

leter etter en annen plass å bo vi,her er det ikke plass verken til oss eller noe baby,begyner bli litt stressa jeg... det er jo ikke så veldig lenge igjen!

Vi har pusset opp barnerommet med lyse vegger og parkett gulv..
Babyen vår kommer ikke til verden før om 6-7 uker så han skal ligge sammen med oss i starten..

Vi har kjøpt noen fine stor bilder som vi har hengt opp, og søte barnegardiner, og et ole-brum- teppe på gulvet.. Alt går igjen i blått..da vi venter en gutt..

Etterhvert skal vi sette inn ei hylle som han kan sette lekene sine inn i...
Og sprinkelseng:-))

Samme situasjon som oss.. omtrent, da..
bare at vi egentlig ikke har råd til å flytte ennå heller.. for mannen min har ikke fått fast jobb ennå..[8|]

[:D][:D]er ferdig for lengst.alt er lyserosa av detaljer.hvite møbler og et litet bord med to små stoler.lyserosa.hvite gardiner. mørke flettekurver i den ene hylla. alt hhører sammen og et stooort walking closit inn i veggen med dør...hvitt teppe på gulvet. cafe latte vegger. og en liten rosa trehjulsykkel i hjørnet til pynt...det er så fint der[:D]

vi overtok den nye leilighetn på tirsdag,holder på og male stuen caffe latte,første strøket er kommet på[:D] vi flytter inn i morgen,JIIIIIIPPI[:D]

har ikke noen eget til nurket som kommer,men har plass nok på vårt eget soverom...
og det er ikke bare,bare å finne noe større heller...
og det er ikke bare ,bare å flytte heller..ikke så lenge man har barn fra før som trives godt her og har begynt på skole...
men klarer oss med det vi har...og skal være fornøyd med det...

klem[:)]

Back
Topp