Barnerommet Vårt......

Dorothy_1

Gift med forumet
Nå er vi stort sett ferdig med og pusse opp på Barnerommet....
Vi har Ikkje kjøpt alle møblene enda, Og disse gardinene er bare midlertidig, Vi skal ha noen som passer til veggene der.....
Tenk hvis det skulle bli en jenta allikavel, Nå når rommet er pusset opp til en gutt????? HeHe.... [:D]

Og et til der.... .

[:D]

Thanx, Må forresten bare nevne at vi har flere poser med klær til, Ikkje bare det lille som var der, Det var bare det som var tørket og vasket og lagt sammen.... [:D]

ORIGINAL: Mrs.Black

hva er det fjær greiene i skapet der..?? unnskyld men den så litt morsom ut.. hehe[:D][:D]

Mamma var nylig I Russland med noe jobb greier, Da kjøpte hun en del greier, Det dærre er en karnevals kostyme til et barn på ca 1 og et halvt år.... [:D]

så veldig koselig ut det Dorothy! Vi holder også på med oppussing av barneværelse, men vi har valgt grønn tapet... vi vet jo ikke kjønnet i det hele tatt... Venter med å kjøpe inn møbler og sånt til vegger er ferdig tapetsert og nytt gulv er lagt

¨Så veldig koselig ut vi har ikke begynt ennå med å pusse opp barnerommet men jeg skal snart begynne å tenke ut farger og slikt

Flinke der er å pusse opp da, det var kjempefint[:)] Koselig barnerom.

Ser veldig koselig ut[:)] Vi er også nesten ferdig med rommet, har malt det grønt (harmoniens farge) og lagt parkett på gulvet (for å isolere bedre), kjøpt en superdyr spesialovn (godkjent barnehageovn) og skrudd sammen en kommode fra IKEA. Har ikke kjøpt seng eller noe enda, heller ikke så mye klær, men har lagt på plass det vi har. Gleder meg til å få kjøpt inn alt og få rommet helt ferdig [:)]

Det såg kjempe koselig ut!! Veldig stilig vippestol, kor har du kjøpt den da?

Har du festa bamsen borden over tapeten??
Det virka så smart!![:D]

veldig koselig rom!

ORIGINAL: KariAlana

Det såg kjempe koselig ut!! Veldig stilig vippestol, kor har du kjøpt den da?

Det er en sånn greie som lager musikk, Vugger, Og har bamser som snurrer rundt.
Den koster ca 1500 - 1600 Kroner, Men kjøpte den brukt hos vennina mi for 750 Kroner, Di selges hvist på lekebutikker eller der som det er baby utstyr.... [:D]

ORIGINAL: AB

Har du festa bamsen borden over tapeten??
Det virka så smart!![:D]

veldig koselig rom!

Jah, De er limt over tapeten....
Vi fikk låne en står ganske stor bok på byffe butikken, Det var det ganske mange forskjellige prøver, Både av tapet, Bord, Og gardinprøver, OSV....
Vi hadde første tenkt og tapisere alle veggene, Men bestemte oss for at det var nok med den borden der.... [:D]

ka fint dere har gjordt det![:D]

Det var så utrolig koselig å se bildene... nå ble jeg i hvertfall stressa av at vi ikke er ferdige i det hele tatt så jeg skal vise de bildene til mannen min og mase mere på ham så vi kan gjøre ferdig babyrommet [;)]

Så deilig det må være... Gratulerer, en heldig liten pjokk[;)]

Barnerommet vårt trenger kun litt takmaling og møbler, da skal alt være klart. Ting tar tid...[:)]

Det var et fint rom [:D]

så fint barnerom dere har... gleder meg til vi skal begynne også[:)] men har en samboer som er litt treg... men men,får vel gjort det til slutt... er 28 uker i dag[:D]

Back
Topp