"Barnerommet" til litjpjokken vår m/bilder

Sweetheart85

Elsker forumet
Jeg vil gjerne ha inspirasjon fra dere andre som har begynt på barnerommet, legg ut bilder jenter!!!
Det rommet her er ikke regnet som soverom, siden det er innafor vårt eget rom. Når han blir større skal vi innrede et av de andre soverommene vi har, det gleder jeg meg til[:)]

Mange som venter med barnerommet til de blir litt større?

Sånn er det midlertidige rommet hans i alle fall, med en liten kommode og min skyvedørsgarderobe på høyre side ( ikke akkurat stort men):

Vi er litt usikre på hva vi skal gjøre egentlig... Jentungen har jo eget rom og lurer på om de skal dele en stund. Blir nok litt besøk fremover og da er det greit å ha gjesterommet ledig.... Blir nok liggende inne på vårt rom den første stunden til den klarer å sove rundt... Så ikke noe oppussing her med det første hvertfall. om det i det hele tatt blir noe,huset er bare 3 år gammelt og har ikke mye lyst å begynne på et nytt prosjekt inne nå hvertfall... Men en vet jo aldri.. Koselig du hadde gjort det med himmelseng :-) greit å ha de nærme i begynnelsen.. Sist hadde vi bare baggen til vogna de første 3 mnd... var så greit å ha ved siden av senga og slippe å stå opp hver gang ho skulle ha mat... [:D][:D][:D]

vi har tenkt å ha henne inne hos oss vertfall de første mnd, så får vi se hvordan hun sover og hvordan d blir med amming osv. så har vi tenkt å vente med å innrede barne rommet til den tid da. vi leier bare denne leiligheten vi bor i nå, så vi kan jo ikke begynne å male åsånn.. så det er jo kun møble åsånn vi trenger å sette inn på barnerommet :)

Flinke sweetheart..[:D][:D] Så koselig :-D
Jeg tror ikke jeg kommer til å tørre å legge ut bilder av mini sitt rom, ER JO BARE OLE BRUMM!!! hehehe
og i går klart jeg å kjøpe Ole Brumm sengetøy til han også.. Etter jeg hadde fått mine gamle ole brumm og tigergutt bamser til hyllene hans :-D hehe

vi skal også vente med det ordentlige barnerommet. I mens bruker vi et bitte lite rom som er knyttet til soverommet vårt.
Så får vi bytte rom etter 6-12 mnd.

fra soverommet vårt mot det lille rommet:

Det lille rommet:

Back
Topp