Barnerommet klart

Bunintheoven :)

Betatt av forumet
Da er vi nesten i mål med barnerommet :) Lille jenta vår skal bo sove hos oss den første tiden, men uansett koselig å ha alt klart...

ImageUploadedByBV Forum1376449669.432786.jpg

Venter ei lita jente den 27. August

Så fint det er :)
Her må mini dele rom med oss siden storebror og søster har hvert sitt rom. Vi får se om ikke vi bygger på om et år eller to. Vi ønsker oss et soverom til og litt større bad ;)

Sååå koselig! :) Bare et lite tips; jeg vil anbefale å ikke ha bleiebøtten på soverommet der lille skal sove da. Min erfaring med det er iallfall at det lukter uansett..

Sååå koselig! :) Bare et lite tips; jeg vil anbefale å ikke ha bleiebøtten på soverommet der lille skal sove da. Min erfaring med det er iallfall at det lukter uansett..

Takk for tipset! Nå er det en stund til vesla skal sove der, men uansett ikke bra med bleielukt! Har dere bleiebltta på badet?

Takk for tipset! Nå er det en stund til vesla skal sove der, men uansett ikke bra med bleielukt! Har dere bleiebltta på badet?

Ja vi har bleiebøtta på badet. Men vi kommer nok bare til å bruke den til tissebleiene tenker jeg, og heller hive bæsjebleiene i engangsposer fra apoteket (sånne som er lett parfymerte) sånn at de går ut i søpla fortløpende.

Så fin dere har ordnet det :)

Her blir det deling på alle tre ungene når lillesnupp blir større, så har ikke gjort klart noe som helst.

Takk :) Rommet til snupp er ikke det største (ca 7 m2), men koselig har det blitt :) Nå kan hun gjerne komme for å titte selv

Back
Topp