Barnerommet er ferdigmalt...

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
... og det blir sååå fint :D TIl uka begynner pappa oppussingen her, og da blir det nytt vindu og nytt gulv på barnerommet også. Etter det kan vi begynne å innrede - gleder meg :D Blir et maritiminspirert rom - med hvit base og en kontrastvegg i fargen Nordisk hav (en mørk blå farge). Skal ha nytt laminatgulv i sølvgrå eik, hvite møbler og detaljer i blå- og hvite toner. Dette BØR bli bra :D

Høres kjempefint ut! :)
Vi flytter om en måneds tid og da skal storesøster flytte på eget rom. Gleder meg til å gjøre det i stand til henne :)
Har du funnet møbler og slikt enda?

Sikker på det blir kjempefint :)

Høres kjempefint ut! :)
Vi flytter om en måneds tid og da skal storesøster flytte på eget rom. Gleder meg til å gjøre det i stand til henne :)
Har du funnet møbler og slikt enda?

Har ikke sett på møbler enda egentlig - tittet litt på sprinkelseng bare.. Men den må jo stå inne til oss den første tiden. Men det er ikke så stort rom, så får ikke plass til all verden der inne. Må kanskje prioritere seng, kommode, et eller annet oppbevaringsmøbel for bøker, leker og sånt.. og etter hvert et lite garderobeskap kanskje, men det er jo ikke nødvendig før han blir litt større. Så har jeg en gammel kurvstol stående, som jeg har lyst til å pusse opp og bruke :-) den er så koselig og fin! Har du noen planer?

Skal ta bilder så fort det blir ferdig :-) Nå er veggene ferdige, men vi skal bytte vindu og gulv, så det ser ikke ut som det skal enda ;-)

Har ikke sett på møbler enda egentlig - tittet litt på sprinkelseng bare.. Men den må jo stå inne til oss den første tiden. Men det er ikke så stort rom, så får ikke plass til all verden der inne. Må kanskje prioritere seng, kommode, et eller annet oppbevaringsmøbel for bøker, leker og sånt.. og etter hvert et lite garderobeskap kanskje, men det er jo ikke nødvendig før han blir litt større. Så har jeg en gammel kurvstol stående, som jeg har lyst til å pusse opp og bruke :) den er så koselig og fin! Har du noen planer?
Det er helt nyoppusset der vi flytter inn så trenger (heldigvis) ikke styre med maling og slikt. Er hvit panel på veggene, så er veldig lyst og innbydende. Kan være vi maler en kontrastvegg, men det blir på sikt. Har igrunn ikke tenkt så mye på hvordan jeg vil ha det, men tenker å holde møblene hvite også. Håper å finne noen fine og fargerike bilder som kan live litt opp, men jeg orker ikke disney figurer osv :P

Det er helt nyoppusset der vi flytter inn så trenger (heldigvis) ikke styre med maling og slikt. Er hvit panel på veggene, så er veldig lyst og innbydende. Kan være vi maler en kontrastvegg, men det blir på sikt. Har igrunn ikke tenkt så mye på hvordan jeg vil ha det, men tenker å holde møblene hvite også. Håper å finne noen fine og fargerike bilder som kan live litt opp, men jeg orker ikke disney figurer osv :p

Så herlig :-) Er litt enig i at disneyfigurer ikke er helt det store.. Er sikkert søtt i noen uker, så hadde jeg gått lei :P Har du Pinterest? Der har jeg funnet mange bilder av dekor på barnerom - f.eks. der de har malt eller satt opp wallstickers med et stort tre på veggen, så kan man feste små bokhyller over grenene, så det ser ut som et boktre :-) Eller et tre med oppmerket centimeter, så man kan merke av barnets høyde i årene fremover :-)

Her er noen av mine inspirasjonsbilder: http://pinterest.com/ranjahv/barnerom/

Så gøy :) Vi skal også male litt etterhvert, men er ikke helt klart for det ennå... Gleder meg, det kommer til å bli så fint! :)

Så herlig :) Er litt enig i at disneyfigurer ikke er helt det store.. Er sikkert søtt i noen uker, så hadde jeg gått lei :p Har du Pinterest? Der har jeg funnet mange bilder av dekor på barnerom - f.eks. der de har malt eller satt opp wallstickers med et stort tre på veggen, så kan man feste små bokhyller over grenene, så det ser ut som et boktre :) Eller et tre med oppmerket centimeter, så man kan merke av barnets høyde i årene fremover :)

Her er noen av mine inspirasjonsbilder: http://pinterest.com/ranjahv/barnerom/
Der var det mye lekkert å la seg inspirere av! :)

Back
Topp