Barnerommet er ferdig

Mibah

Forumet er livet
I alle fall ferdig oppusset! Har lagt nytt gulv, ny tapet og satt opp en ny vegg, og i går kom den siste lista på plass! Har satt opp senga som er nymalt for anledningen, kommoden er bestilt, og lekekassa mi er også nymala[:D] 

Fikk hengt opp gardinene og lagt på teppet i går så nå gjenstår det bare å finne ei bokhylle som jeg liker og som samtidig matcher resten av innredningen... Så hvis noen vet om noen enkle hvite bokhyller si gjerne ifra!

Åh, er så koselig at det er ferdig[:D]

åhhh. så heldig du er. "babyrommet" vårt er et eneste kaos, å det verste er at vi har 1000 ting som skal gjøres før vi kan begynne med det! Men når sambo tar ferie må vi prøve å være effektive å få det unna! Gleder meg til å pusse opp et nytt rom, det blir spennende! Har bestemt at babyen skal overta emmas rom, så skal hun heller få nytt! Både fordi det er større å fordi det blir mest praktisk! Så får vi se om det ikke blir ole brumm tapet på henne (da blir hun nemlig overlykkelig [:)])

Så koselig!!! Jeg regner med at barneværelset her står klart om en måneds tid - vi har nemlig avtalt med en kar at han skal komme og tapetsere og legge gulv, og han skal begynne om et par uker. Gleder meg masse, for så snart det er gjort kan jeg vaske og henge opp gardiner, og ikke minst; kjøpe møbler!! [:D]

Det må være herlig å ha rommet ferdig.
Hos oss er det som skal bli barnerom for tiden kombinert kontor og lagringsplass for verktøy og alt mulig annet. Et såkalt roterom kanskje.

Back
Topp