Fjolsy Gift med forumet 27 Feb 2007 #1 tenkte vi kunne lage en tråd om barnerommet til barna våres. legge ut bilder så andre evnt kan få tips og ideer. og bare for morro da[:D]
tenkte vi kunne lage en tråd om barnerommet til barna våres. legge ut bilder så andre evnt kan få tips og ideer. og bare for morro da[:D]
Blossom83 Elsker forumet MAI 2013 27 Feb 2007 #3 dytter litt jeg også! Hadde vært morsomt å sett de forskjellige rommene, fått litt inspirasjon....
¤Luga¤ Gift med forumet 27 Feb 2007 #6 Her er Gabriel sitt rom som jeg pusset opp mens jeg gikk gravid[:D]
Stinemor Gift med forumet 27 Feb 2007 #7 Har nettopp lagt ut egen tråd med Nora sitt rom..men kan godt legge de inn på denne tråden også[:D] Nora sitt prinsesserom..
Har nettopp lagt ut egen tråd med Nora sitt rom..men kan godt legge de inn på denne tråden også[:D] Nora sitt prinsesserom..
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 27 Feb 2007 #8 ORIGINAL: Stinemor Nora sitt prinsesserom.. Hihi - mannen så skjermen min gjennom speilet - og leste selvsagt ARON... Stakkars gutt - ROSA rom, tenkte han [8D][:D]
ORIGINAL: Stinemor Nora sitt prinsesserom.. Hihi - mannen så skjermen min gjennom speilet - og leste selvsagt ARON... Stakkars gutt - ROSA rom, tenkte han [8D][:D]
Fjolsy Gift med forumet 27 Feb 2007 #9 så fine rom[:D] for dere som har himmel på senga, når tok dere den ned?
dahliasmamma Glad i forumet 27 Feb 2007 #10 dette er da rommet til Dahlia. det er noe som er forandra, men der er ikke mye[:D]