Barneromme

tuta

Flørter med forumet
Flere som har begynnt å fikse barneromme inne her?
Her er de gjesteromme som blir barnerom,siden de ligger vegg i vegg med vårt..Greit når en skal begynne å ligge på eget rom.:)
Gjesteromme var nymåla i lys farge til sommeren i fjor. Så beholder fargen som den er og heler stasje de med litt blå ting.Tenkte oss.[:)] Oss har hatt inn på alle møblene som skal inn på der.. så blir mest stasjing og ordning inn på der til lille gutt kommer. 

Vi bruker oså ene gjesterommet t barnerom[:)] Flyttet i nytt hus i august så vi har tenkt d samme som dere, å beholde vegg fargene og heller stasje opp med litt blå ting[:)] 
står noen ting der som må opp på loftet. Slik at vi får plass t resten av baby tingene etterhvert[:)]

her må den lille dele rom med den ene store søsteren.. rommet er gult, så det passe jo bra om det sko komme en gutt denne gang, noe eg tvile på.. men denne uka har eg malt møblene der inne hvit, er dritt lei av det trefarga.. sprinkel senga er og hvit, så det blir nok fint.. pynte opp med noe grønne ting/bilder, siden hun som har rommet nå like den fargen:)

Her driver fortsatt sambo å maler. Han skulle jo så svært vært ferdig for 2 uker siden*typisk*, men i følge han så har han fortsatt GOOOD tid[&:]. Kjenner jeg han rett blir det fort dårlig tid[:@]! Siden han driver å maler så kan vi jo ikke sette inn noe på rommet så det er fullt på vår soverom med stellebord, lekegrind, sprinkelseng, umontert kommode, flere søpplesekker med klær og leker. Så skal bli godt når han blir ferdig for vi har ikke så stort soverom!

Vi skal flytte i løpet av våren eller sommern vi...så her blir det nok ikke noen tanker på rom til lille jenta enda. Men regner med at hun etter hvert må dele rom med storebror, så blir først i forbindelse med overflytting til det rommet at vi kommer til å fikse på noe tror jeg [;)]

ORIGINAL: trudeba

Også her blir gjesterom barnerom - som ligger vegg i vegg med vårt. Vi gjør ikke regning med å bo her i mer enn kanskje et par år til, så jeg dekorerer bare det eggehvite rommet istedenfor å male det

du hadde så nydelige blomster dekor.. er det maling eller er det noe du limer på.. eventuellet hvor har du funnt de hen?

Her skal også gjesterommet bli barnerom. Har ikke begynt på det enne, men her må igrunn alt gjøres. Vi skal rive et gammelt skap som lissomer i veggen, så da følger det med både nytt tak og nytt gulv også. Hadde hatt lyst til å vite kjønnet før oppussingen, men har ikke sett det på forrige ul. Skal på 3D ul neste uke, håper å se kjønnet da. Men ellers ser jeg for meg at rommet blir lyse vegger. Har litt lyst til å tapetsere den ene veggen med en fin barneromstapet el noe, men vi får se. Har iallfall en plan om å begynne å rive rommet en av de nærmeste dagene. Gleder meg veldig til å bli ferdig med det jeg, så man kan få kjøpt litt møbler og sånn etter hvert også

ORIGINAL: mella26

Også her blir gjesterom barnerom - som ligger vegg i vegg med vårt. Vi gjør ikke regning med å bo her i mer enn kanskje et par år til, så jeg dekorerer bare det eggehvite rommet istedenfor å male det

du hadde så nydelige blomster dekor.. er det maling eller er det noe du limer på.. eventuellet hvor har du funnt de hen?

Det er stoooore klistremerker! Har hatt dem oppe en stund nå, ser ut til at de holder også! Kjøpt på ebay, koster jo slikk og ingenting! Du kan søke på "wall decor sticker" .. "wall murals".. etc :)
så genialt.. det skal jeg jammen søke på nå med engang.. takk for inspirasjon..

Back
Topp