Barnerom

Killingene

Glad i forumet
Idag har vi (les daddy fikset det meste, jeg så på og hjalp bittelitt)
ryddet på kontoret, for å få plass til en ekstra seng til overnattingsgjestene våre der,
derved har vi nå fått stor plass på det tidligere gjesterommet til å lage barnerom [:)]
Gjett om jeg gleder meg til å komme igang ordentlig med det da [;)][:D]'
Vi var på Ikea forrige helg å kjøpte stellekommode osv.
Jeg er kjempe spent! Kommer til å legge ut noen bilder når vi får inn litt saker og ting der... Begynner på barnerommet imorgen .

Jeg har sååå flink mann

Vi har også gjort om et rom til kombinert kontor og gjesterom, og så skal vi ha barnerom på det gamle gjesterommet. Har ikke akkurat begynt på det ennå, men jeg har vært og kjøpt gardiner på salg, da. [:D] Gleder meg til å ta en tur på Ikea og handle... Vi har bestemt "tema", så jeg gleder meg til å jobbe med rommet utover høsten... [:D]

Blir gøy å se bilder av de ferdige barnerommene etterhvert!

hehe vi skulle egentlig ikke begynne på selve barnerommet før imorgen, men pappaen her ble litt ivrig :) så nå skrur han sammen stellebordhylla vår :) blir sååå fin![:D]

åssen tema skal dere ha nala?

Vi er veldig glad i sjø og vann og sånn, så vi ble enige om å kjøre et slags "maritimt" tema ganske tidlig. Og så passet det jo veldig godt med alle sjø-kosedyrene som Ikea har for tiden, da... [:D] Må innrømme at jeg har vært og hamstret litt av dem allerede!

Jeg er ikke så veldig "babyblå" eller "babyrosa" av meg, så jeg tenkte å ha et "sjørom" uansett om det ble gutt eller jente. Men vi har fått ganske mange kommentarer på det før vi visste kjønnet. "Tenk om det blir jente da, og så er rommet blått?" Jeg må si jeg ikke helt ser problemet... [8|] Tror barn liker sterke farger, jeg! [:D] Nå viste det seg jo at det blir en gutt, da, så da blir vel alle fornøyde... [;)]

Hva slags planer har dere, da?

Det blir kjempe spennende med babyrommet.... kjempe gøy å pynte til babyen kommer [:)]

Back
Topp