arika Forumet er livet 6 Apr 2008 #3 Maliningen er gjordt Litt organisering og gardiner ( og rydding) gjenstår, men dere ser tegningen[:)]
Maliningen er gjordt Litt organisering og gardiner ( og rydding) gjenstår, men dere ser tegningen[:)]
M mammatil2jenter Forumet er livet 6 Apr 2008 #4 ORIGINAL: lille iskaffe de mummifigurene på toppen var skapene,hvor har du kjøpt det...?... KJEMPE FINT ROM..! SÅ FINT DERE HAR GJORDT DET.[:)]
ORIGINAL: lille iskaffe de mummifigurene på toppen var skapene,hvor har du kjøpt det...?... KJEMPE FINT ROM..! SÅ FINT DERE HAR GJORDT DET.[:)]
L lille iskaffe Forumet er livet 6 Apr 2008 #5 mumifigurene har sunniva fått av kusinen sin så jeg aner ikke hvor de er kjøpt.
M MamaTamia Glad i forumet 6 Apr 2008 #7 ORIGINAL: svimsen jungel rommet til andrea.. litt dålige bilder av veggene da, og mangler av den ene siden.. men dere ser jo temaet Kjempefint rom! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det hvite skapet med glassdørene??
ORIGINAL: svimsen jungel rommet til andrea.. litt dålige bilder av veggene da, og mangler av den ene siden.. men dere ser jo temaet Kjempefint rom! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det hvite skapet med glassdørene??
Skytten81 Forelsket i forumet 7 Apr 2008 #8 ORIGINAL: lille iskaffe For et nydelig rom! Det var kjempe-fint!