Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har delt rom med dei to første til dei var to. Så akkurat det har eg faktisk ikkje tenkt på ein gong har 5/6 soverom, så står ikkje på det. Men blir nok å ha ho med oss.
men har faktisk lurt på om vi skulle kjøpt oss ei seng til på soverommet.. nokon andre som har erfaring med det? Altså. Auke frå 180cm seng til 270cm
Har delt rom med dei to første til dei var to. Så akkurat det har eg faktisk ikkje tenkt på ein gong har 5/6 soverom, så står ikkje på det. Men blir nok å ha ho med oss.
men har faktisk lurt på om vi skulle kjøpt oss ei seng til på soverommet.. nokon andre som har erfaring med det? Altså. Auke frå 180cm seng til 270cm
Blir ikke barnerom til minste før hun er ett år eller så, så det haster ikke. Men kjøpte maling til nye rommet til eldste i går. Nytt i tilbygg, haster mer med å få det ferdig. Han har sovet i vår seng siden februar, vi har bare ett rom som funker å sove på nå (av 240 m2, renoveringskaos..) Koselig forsåvidt, men min søvn blir ikke bedre med tida, ogmannen får ca 40 cm
Babyseng skal på vårt rom i starten, så den blir ikke satt opp før det nærmer seg.
Veldig smart hvis man har plass! Må nesten vurdere det her hvis baby blir sånnHadde vegg til vegg-seng en periode med første, altså 180+90 cm, funka fint. Hadde bedside og deretter sprinkelseng først, men var en periode ho bare ville ligge ved siden av meg, og da var det greit med litt ekstra bredde
Hahaha bra vi er flere som lager redet klart
Her står sengen midt på stua (stått der i 2mndr), siden jeg har fått kjøpt alt jeg trenger brukt og bare fylt opp det kommende barnerommet (blir jo mest til oppbevaring første ≈året), og mangler å hive ut et klesskap fra vårt soverom...
Men egentlig bare fint, bedside crib med hjul, så har litt babyutstilling i den og triller den unna ved behov
Har lyst å male (evt fine stickers) for å få inn bittelitt fargelek før vi organiserer rommet, men samboer synes det er tidlig ennå...