Barnerom

Rommet var nyoppusset da vi flyttet inn i oktober, har begynt å fylle med ting nå :) Seng, sovesofa og klesskap på plass!

Jeg har ryddet ut av rommet nå å tatt ned listene. Når mannen kommer hjem fra jobb (jobber 4uker av og 4uker på) så blir det ny isolering på rommet, nytt vindu, nytt golv samt tak og nye lister :-) dette blir etter påske :-) så gleder meg!

Vi har begynt å gjøre klart. Vi skal ta en del av stua og lage soverom der (slik det var da huset ble bygd). Må få opp en vegg, og lage åpning til dør, ellers så er det bare å male vegger og få opp tapet på nyveggen. :) skal starte såvidt i morgen, håper vi får gjort mye i neste uke. Jeg er ikke i form til å gjøre så mye, så vi er avhengig av hjelp fra andre. Ny strøm tar nok en stund før blir lagt opp, men vi har i hvertfall en stikkontakt der ;) han skal jo ikke sove der med en gang, men jeg synes det er godt å ha et rom som alt av lillebrors ting kan være. Vi ordnet rommet til storebror før han kom til, og jeg husker jeg var veldig glad det var ferdig før han kom, for vi fikk ikke akkurat ekstra tid og overskudd med ny hverdag! :) da var rommet ferdig når han var klar for å sove alene. Interiør tar vi nok litt etterhvert, bare rommet er ferdig med fire vegger og alt av oppussing er ferdig. :)

Her blir barnerommet helt nytt :) golvet blir skiftet og :) vi har ikke begynnta ennda med å pusse det opp men snart skal vi :) gleder meg til å få det i orden :) men blir jo en stund før den lille kan bruke det :) fargen på veggen har eg ikke klart å bestemme ennda :/

Vi har flyttet gjesterommet opp slik at rommet ved siden av soverommet vårt ble ledig. Har fått litt møbler inn og tenkt på hvordan vi skal ha det, men stresser ikke veldig ned det siden der er så lenge til lillegutt skal inn der :) Synes det er veldig gøy å planlegge hvordan det skal se ut da!!

Jeg begynte i går, å fikk pakket ned gjesterommet og flyttet inn babyting.
Innså etter å ha flyttet noe skap at formen ikke er hva den var, så får vente til mannen har tid til å hjelpe meg i helga :p :p

Vi skal ha barnerom i kombinasjon med gjesterom.. Selv om jeg bare vil kaste ut gjestesenga for å få barnerommet slik jeg vil ha det :p
Men har bare et ekstra rom, så da blir det bare sånn..

Har malt, og sett meg ut møbler. Skal få ting på plass etterhvert for tenker det er fint å ha kommode etc til klær og andre ting, selv om han blir liggende på vårt rom i starten :)

Pappa og samboer har malt rommet, nå er det bare lister som mangler før jeg kan begynne å innrede. Henter inspo fra dette rommet. :) har bestilt senga, og skal kjøpe ikea hylla og mannen ville lage klesstativet. :) uroen er ca alltid utsolgt føler jeg, så må nok lete litt mer intenst. image.jpg

Er klart og i bruk av de nåværende eiernes gutt. Vi overtar. 7/4. Vårt rom er vegg i vegg og vi flytter ham inn der rundt 6 mnd eller når jeg slutter m nattamming:)

Hun skal være på vårt rom det første året, før hun flytter inn på rommet til storebror. Med mindre vi finner noe enda større innen den tid. Så her blir forberedelsene inne på vårt rom. Vi har kjøpt en kommode som skal fungere som stellebord også, men ellers er ingenting klart.

Hun skal være på vårt rom det første året, før hun flytter inn på rommet til storebror. Med mindre vi finner noe enda større innen den tid. Så her blir forberedelsene inne på vårt rom. Vi har kjøpt en kommode som skal fungere som stellebord også, men ellers er ingenting klart.

Ja, dette lurer jeg litt på! Når kan man flytte babyen inn på rom sammen med storesøster?
Storesøster er tre år når babyen blir født.

Vi har bygd nytt hus :) ekstra rommene har stått ubrukt, men nå er vi i gang å trekke opp til strøm og legge isolasjon for å bygge et rom :) har kjøpt teppe og kommode og litt sånt til rommet allerede

Back
Topp