Barnerom

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Dere som skal ha babyen på deres soverom, ordner dere likevel klart barnerommet til babyen kommer eller venter dere til det nærmer seg skifte av rom?

Vi både maler og innreder hele babyrommet før hun kommer til tross for at vi skal ha henne i bedside inne hos oss sikkert i en 4-6 mnd :) (samboer tror kanskje 2-3 mnd, jeg tipper 4-6;).
Føles litt unødvendig å fikse og gjøre alt klart når hun ikke skal bo der før om veldig lenge, men vi trenger uansett et sted å ha alle klærne hennes og sånt, så skap og kommoder må allikevel på plass og da fant vi ut at vi kan "slenge på" maling og seng og lenestol i tillegg med en gang :) og så er det jo veldig gøy å pynte og kjøpe "nips" til rommet også ;) gjør det vel kanskje mest for moro skyld <3

Huff, har fortsatt ikke innredet rommet til storebror. Og han har sovet der i snart et år(shit, tida flyr!)! Han har bare seng og et skap på store rommet sitt. Men denne uka har jeg ferie, og da skal jeg prøve å rydde ut av rommet lillesøster skal få, og ordne litt på rommet til storebror. :-)

Barnerommet er allerede ferdig her :-) syns det er veldig deilig å ha ferdig Barnerommet allerede nå selv om hun skal sove inne hos oss den første tiden :-)

Vi flytter inn i nytt hus 1. Desember. Gleder meg til å innrede barnerommet i julen og utover :)

Holder på å ordne i stand barnerommet nå, men vi har så fryktelig mye ting som jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av.. så spørs om mini må dele rommet sitt med litt div esker den første tiden, da vi holder på å pusse opp i andre deler av huset. Han skal vel uansett ligge inne på soverommet vårt de første mnd, så da får vi se hvordan ståa er innen den tid ;)

Vi gjorde det ikke ferdig sist, men kunne ønske vi gjorde det.... Da hadde suppa kanskje ikke såvel inne hos oss I 2åring :-p myyye vanskeligere å få gjort ting med baby I hus. Å her har iallfall ting en te dens til å bli utsatt I det uendelige h is det er litt tungvint... så må nok igang på lillesøsters rom Før jul :-p

Vi har som mål at rommet til snoppen skal være ferdig malt innen november er over, for da er det egentlig bare til å sette opp møbler og fylle opp/sette inn stæsj etter hvert som det dukker opp.

Vi kommer til å gjøre det helt klart før han kommer :) Rett og slett fordi vi ikke klarer å la vær! Syns det er så gøy :)

Vi er nesten ferdige med rommet nå. Synes ikke det er for tidlig, for snart begynner julestresset, og når januar kommer så er nok kroppen mye mer sliten og ikke minst større. Ville heller ikke ha ventet til lillemor er født, for da tar sikkert baby, hund og hus all tiden :-) Dessuten er det veldig deilig å ha alt babygreiene samlet på en plass :-)

Vi er nesten ferdige med rommet nå. Synes ikke det er for tidlig, for snart begynner julestresset, og når januar kommer så er nok kroppen mye mer sliten og ikke minst større. Ville heller ikke ha ventet til lillemor er født, for da tar sikkert baby, hund og hus all tiden :-) Dessuten er det veldig deilig å ha alt babygreiene samlet på en plass :-)

Det er det vi og tenker. Dessuten er det ganske koselig :-)

Tenker å begynne å pusse opp barnerommet om 2 uker, da går jeg ut i ferie og kan dulle med møblering og stesj! :-) syns det e greit å bli ferdig med deg før alt julekaose og att man blir så stor og tung att man ikke orker. Ser ikke for meg att det blir mye tid til dette når minien e født ;-)

Klarer ikke bestemme meg jeg. Ikke vet jeg hvilket rom ungen skal få heller :p egentlig skulle største bytte rom, så får neste ta over. Så hun slipper å ligge vegg i vegg med meg og babyen, men nå vil hun plutselig ikke gi fra seg rommet sitt. Så jeg lurer på om vi venter til sommeren med å gjøre noe.

Vi kommer til å gjøre klart rommet, det vil si, vi har nesten malt ferdig, også må vinfå lagt gulv.
Når det er gjort og lister er oppe, føles alt annet som "bonus". Men jeg satser på at det er mer eller mindre helt klart med møbler osv til før han kommer. Da har vi et sted å ha tingene hans :p

Back
Topp