Barnerom

Håper det kommer mange bilder. Har begynt å planlegge litt oppi hodet. Må bare få opp huset først:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Her kommer det biler fra oss litt senere, barnerommet må males og gjøres klart først;)
Akkurat nu er det far i huset sitt 'fristed' som han tviholder litt på haha. Men vi har ikke planer om å flytte hun over før det blir litt mer 'vår' ute ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kom over denne tråden når jeg skulle rydde i trådene jeg følger :) Her er storesøster sitt rom...pusset det opp til 3årsdagen hennes i oktober :) ROOOOSA er det som gjelder for den selvutnevnte prinsessa ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1399542892994.jpg
    1399542892994.jpg
    60,1 KB · Visninger: 28
Kom over denne tråden når jeg skulle rydde i trådene jeg følger :) Her er storesøster sitt rom...pusset det opp til 3årsdagen hennes i oktober :) ROOOOSA er det som gjelder for den selvutnevnte prinsessa ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så fiint:) skikkelig prinsesse:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så fiint:) skikkelig prinsesse:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Frøkna ble tatt med i avgjørelsen på fargevalg så da ble det fargen "lille prinsesse". Greit den bare er på to av fire vegger :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Frøkna ble tatt med i avgjørelsen på fargevalg så da ble det fargen "lille prinsesse". Greit den bare er på to av fire vegger :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe blir fort sånn når barna får bestemme;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp