J
Jentemamma♡
Guest
Har dere begynt på barnerommet? Her holder mannen på nå så det braker i hele huset. Trenger litt inspirasjon. Noen som har bilder? Evt kan fortelle litt om steder med fin barneroms dekorasjon osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig lurt. Jeg har en tvilling søster jeg delte rom med fra fødsel til vi var 16, og det synes vi var så kjekt at det ene rommet sto tomt for vi ville vær på samme. Så guttene har nok glede av detHer deler guttene rom og planen er at når minste skal inn på deres rom skal de få bytte med oss som har det største rommet, men det blir nok ikke før neste sommer/høst så her ordnes ingen ting enda
På sikt får de hvert sitt rom, men synes det er greit at vi alle sover på samme etg mens de er små, er forholdsvis lukket mellom etg her.
Ja veldig lurt. Jeg har en tvilling søster jeg delte rom med fra fødsel til vi var 16, og det synes vi var så kjekt at det ene rommet sto tomt for vi ville vær på samme. Så guttene har nok glede av det
Det var utrolig fint / stiligEldste jenta har babyrosa farge, med litt mørkere rosafarge på listene. Men tror ikke jeg vil ha det samme hos jente nr 2.Vis vedlegget 11331