barnerom...

Troika85

Betatt av forumet
Jeg har ikke stresset med barnerom siden hun skal sove hos oss i starten, men når jeg vasket alle klærne hennes var det jo ikke plass i det lille skapet jeg hadde gjort klart...nå har jeg båret stoler og reoler og prøvd å få plass til alt babystæsjet...

Hvorfor begynte jeg ikke på dette før jeg ble så stor og tung! Har dere barnerom klar?

Vi skal som med de to første ha babyen på vårt rom så lenge jeg nattammer. Vi har snart 3 soverom av 4 klare i vårt hus. De to jentene sover samme rom, og når babyen må ut av vårt rom, skal han sove med minstejenta fordi storejenta vil ha eget rom nå når hun snart blir skolejentte. Så lillebror får ikke eget rom før han blir litt større både på grunn av at vi ikke har soverom til han endåg, og at det soverom han må ha ikke er i samme etasje som de andre sovereommene.. så... for se.. På grunn av rommangel har jentene sovet sammen, og den ene får nesten ikke sove uten den andre.. hehe

Lillebror skal sove med oss helt i begynnelsen, slik som storebror gjorde.
Men vi skal pusse opp det ene soverommet som storebror skal få når lillebror flytter ut fra vårt. Har hatt lyst å begynne på det lenge nå...men vi har bare 3 soverom og det siste måtte se greit ut når vi hadde besøk i jula. Og nå står det rommet klart hvis vi må reise på kvelden/natta slik at barnevakt har seng :-)
Men nå lillebror er kommet ut, og jeg får litt overskudd så skal vi begynne å ordne rommet.
Skal legge nytt tak, men spotter i. Male veggene, listene og vinduskarmene. Nytt skal fra Ikea skal inn. Så det er ikke så mye som skal gjøres egentlig, huset er bare 7år gammelt...

vi holder på å pusse opp kjelleren, og skal ha alle sine soverom nede. Så babyen sitt rom er nesten ferdig, men kommer til å sove inne hos oss i starten så jeg har ikke hastverk med å få rommet ferdig enda!;)

Her må nok lillebror sove hos oss til en av storebrødrene flytter hjemmefra hehe..eller vi får fler å dele rom men det tror jeg blir vanskelig! De klarte det før i tiden så skal vel vi og..får sette opp en sånn brettevegg-hva heter det igjen?grøthode om dagen..

Vi har bare to soverom. Babyen skal sove hos oss i starten, og etterpå skal han inn på storebror sitt rom. Storebror lå hos oss til han var halvannet år, men det var kun fordi vi ikke gadd å ordne rommet hans klart før det.. Denne kommer nok til å flytte ut tidligere.

Vi ar fire soverom, så det er plass nok til alle. Men småttisen blir nok på vårt soverom inntil nattammingen er slutt. Enklest, så slipper man å gå så langt utav senga for å gi mat :)

Her er babyrommet heldigvis ferdig:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp