Barnerom

Marie26

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Kan jeg få se bilde av barnerommene deres? Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan gjøre med rommet til Casper =)

Har ikke gjort så mye her , meeeen kan legge ut på bloggen min ikveld så kan du se hvordan elias sitt ser ut ... Har olebrum bilder å sånn på veggen : )

ORIGINAL: cattababe

Har ikke gjort så mye her , meeeen kan legge ut på bloggen min ikveld så kan du se hvordan elias sitt ser ut ... Har olebrum bilder å sånn på veggen : )

takk :) legger du ut en link til bloggen din da? :)

Har sikkert noen bilder av rommet til gutten min sånn det så ut før han fikk voksenseng. Kan legge ut det om du vil?
Har også bilder av jenterom da[:D]

ORIGINAL: ninni82

Har sikkert noen bilder av rommet til gutten min sånn det så ut før han fikk voksenseng. Kan legge ut det om du vil?
Har også bilder av jenterom da[:D]

ja takk :)

Jeg kan også godt ta bilder av barnerommet hvis du vil.
Men det er ikke typisk jente eller gutt siden de to små skal dele rom

Her er bilde av den ene siden av rommet til liggegutt. Det til venstre i bildet er vuggen han sov i da han var nyfødt, glemte å ta den bort før vi tok bildet, den står der bare midlertidig. I andre enden av rommet er det en bokhylle med bøker og CD-spiller og en liten lenestol til ham. [:)]

vi holder jo på å bygge...så om 1-2 mnd så er det vel ferdig.. begge ungenes rom er rundt 15-16 kvm. Niklas sitt har vi malt i Alladin og Aileen sitt i Cotton Candy.. Skal ha hvite møbler siden hele rommet er malt i lyseblått/lyseblått.... gardinene blir vel å hvitaktige vil e tro....

ORIGINAL: Aug2009ogSep2010

Litt rotete der nå og litt som står igjen.Men vi skal ha en barneseng på hver side av bordet iallefall.

Kan legge inn bilder når det er 100% ferdig igjen[:)]

Så koselig rom gullene dine får!

Ps. Nydelig navn dere har valg til gutten[;)][:D]

ORIGINAL: ninni82

ORIGINAL: Aug2009ogSep2010

Litt rotete der nå og litt som står igjen.Men vi skal ha en barneseng på hver side av bordet iallefall.

Kan legge inn bilder når det er 100% ferdig igjen[:)]

Så koselig rom gullene dine får!

Ps. Nydelig navn dere har valg til gutten[;)][:D]

Tusen takk for det[:D]
Kjempe flotte rom dine to små har også[:D]

Nydelige rom jenter, så flinke dere er! Blir inspirert jeg nå [:)][:)][:)]

Kjempe fine rom =) Tusen takk =)

Fra bloggen min, ikke så mange bilder, vi leier, så kan ikke gjøre hva vi vil liksom... Men nåår det blir eget hus, blir det masse råååsa[:D]

http://nkarisvilleverden.blogspot.com/2010/03/jo-ma-vise-dere.html

Back
Topp